بررسی اتوریتی دامنه

اتوریتی دامنه

 

 

 

اتوریتی یکی از موضوعات رایج و مهمی است که متخصصان سئو با آن روبرو هستند. بیشتر استراتژی های سئو همچون ایجاد محتوای با کیفیت و لینک بیلدینگ تنها به منظور بهبود اتوریتی انجام  می‌شوند. با اینحال اتوریتی به تنهایی نمی‌تواند دیده شدن سایت در موتورهای جستجو را تضمین کند. ارتباط صفحه با کوئری جستجو شده نیز بسیار مهم است، اما بی شک اتوریتی نشانگر عملکرد خوب سئو است.

هنوز هم دوست دارید اتوریتی صفحه خود را به دست آورید؟ خوب این یکی از فاکتورهای رتبه بندی است که در اصل برای یک هر صفحه به صورت جداگانه محاسبه می گردد. اتوریتی صفحه واژه ای است که برای اولین بار توسط شرکت MOZ معرفی شد و در حقیقت توانایی و ظرفیت تخمین زده شده رتبه بندی یک صفحه است.

خوب حتما از خودتان می پرسید اتوریتی خوب چیست. هر چقدر اتوریتی صفحه بالاتر باشد ظرفیت و توانایی آن صفحه برای رتبه بندی در موتورهای جستجو به خصوص گوگل افزایش پیدا می کند. بنابراین بررسی اتوریتی صفحه به کمک این ابزار می تواند ایده خوبی در مورد قدرت صفحات شما در میان رقبا را نشان دهد و تلاشی که باید در حوزه سئو انجام دهید را بیان نماید. زمانی که ایده ای در مورد اتوریتی صفحه داشتید یک سوال به ذهنتان خطور می‌کند و آن هم این است که چگونه آن را پیدا کنیم. برای اینکار به یک ابزار شناخته شده و معروف نیاز دارید. خوشبختانه شما می توانید این ابزار را به راحتی پیدا کنید. این ابزار همانند یک ابزار جادویی کار می کند و امتیاز پیج اتوریتی را در عرض چند ثانیه نمایش می‌دهد. اگر سایتی دارید، دانستن پیج اتوریتی برایتان ضروری است.

اندازه گیری های متعدد مستقیم و غیر مستقیم بر روی اتوریتی وجود دارد که توسط MOZ ایجاد شده است. دو مورد از اتوریتی های مهمی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد اتوریتی صفحه (Page Authority) و اتوریتی دامنه (Domain Authority) است. اگر  در این صفحه هستید و قصد دارید ابزار بررسی page authority را مورد استفاده قرار دهید حتما تفاوت بین پیج اتوریتی و دامین اتوریتی را می دانید. با اینکه اتورینی قدرت رتبه بندی یک صفحه را نشان می دهد اتوریتی دامنه سنجشی برای دیده شدن و قدرت رتبه بندی کل دامنه یا زیر دامنه است. شما می توانید به کمک ابزار بررسی دامین اتوریتی امتیاز اتوریتی دامنه خود را ببینید.

شما قربانی پیج اتوریتی پایین هستید و می‌خواهید آن را افزایش دهید؟ خوب جایی آمده اید! اجازه دهید برخی از روش های موجود برای بهبود اتوریتی صفحه را با هم مرور کنیم.

ایجاد صفحه بر روی دامنه ای که دامین اتوریتی بالایی دارد باعث افزایش اتوریتی صفحه نیز می‌شود. مطمئن شوید که محتوای صفحه ارائه شده بسیار مرتبط است و عاری از دزدی ادبی است. اطمینان حاصل نمایید که صفحه شما به خوبی برای سئو بهینه سازی شده و کاربردی است. لینک دهی داخلی به صفحه باید مدنظر قرار گیرد. تا جایی که می توانید لینک های با کیفیت به دست آورید. لینک با کیفیت از سایت های مرتبط و با اتوریتی بالا به دست می آید. فراموش نکنید که هر نوع لینک بدی که ممکن است به سایت‌تان اشاره کند را پاک کنید. به طور منظم رتبه اتوریتی صفحه را به کمک این ابزار بررسی کنید.

همانطور که می دانید ابزارهای متعددی برای بررسی اتوریتی صفحه وجود دارد. خوب سوال اینجاست که چرا باید از ابزار ما استفاده کنید؟ نیازمندی ها و راحتی کاربران همیشه جزو اولویت های برتر ما بوده است. ما ابزار قابل اعتماد، سریع و عاری از خطایی را در اختیار شما قرار می دهیم. نه تنها می توانید به راحتی و با سرعت کار خود را انجام دهید بلکه این ابزار رایگان است. علاوه بر این کارکرد ساده ای دارد. از همه مهمتر اینکه با کمک این ابزار به راحتی می‌توانید پیج اتوریتی را به صورت همزمان برای 20 صفحه خود محاسبه کنید.

در میان ابزارهای بی شماری که برای بررسی اتوریتی صفحات وجود دارد ما تضمین می کنیم که این ابزار راحت ترین و ساده ترین ابزاری است که تا به حال دیده اید. شما می توانید از این ابزار برای بررسی امتیاز خود استفاده کنید. کافیست آدرس صفحه مورد نظر را وارد کنید. این ابزار اتوریتی صفحه موردنظر را نشان می‌دهد. همچنین می توانید تعداد دامنه های روت لینک دهنده و نیز کل لینک های اشاره کننده به هر صفحه را پیدا کنید. حالا بهتر است خودتان این ابزار را امتحان کنید و بازخوردتان را از این ابزار در اختیار ما قرار دهید.

بررسی اتوریتی دامنه

 

تا 20 آدرس می توانید وارد کنید (هر دامنه در خط جداگانه وارد شود!)

وب سایت های بسیاری در سراسر جهان وجود داشته و یکی از یکی بهتر بوده و کاربران همچنان در حال تلاش و رقابت هستند تا بهتر از دیگر وب سایت ها باشند. اگر در طول این رقابت به این فکر افتادید که چه وب سایتی شهرت قابل توجهی داشته میتوانید از ابزار Domain Authority استفاده کنید. با استفاده از این ابزار میتوانید میزان شهرت و قوی بودن دامنه های سراسر جهان را متوجه شوید. تنها کافیست آدرس دامنه مورد نظر خود را وارد کادر بالا کنید.

DNS Checkup Tools

 

ابزار تخصصی بررسی آنلاین وضعیت DNS

SEO Checkup Tools

 

بررسی کامل سئو و مقایسه آن با سایتهای رقیب

 

WHOIS Checkup Tools

 

بررسی وضعیت دامنه و نمایش مشخصات آن

 

Domain Authority Checker

 

بررسی اتوریتی دامنه

 

Image Optimizer

 

کاهش حجم عکس

 

Word Counter

 

شمارنده کلمه ها

 

Page Speed Checker

 

بررسی سرعت سایت

 

هدف ما بهینه سازی موتورهای جستجو (جستجوگرها) آسان است. ما ارائه تجزیه و تحلیل SEO ساده و حرفه ای با کیفیت و نظارت بر انتقادات و پیشنهادات SEO برای وب سایت ها. با ایجاد ابزارهای بصری و آسان برای فهمیدن، ما به هزاران صاحب کسب و کار کوچک، وب مسترها و حرفه ای های SEO کمک کرده ایم تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشند.

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

 

مجموع: 0 تومان

 

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

 

دامین اتوریتی و پیچ اتوریتی از ابزارهای غیررسمی بررسی قدرت سایت هستند که توسط شرکت moz  (معتبرترین شرکت سئو و بهینه‌سازی سایت در دنیا) ارائه داده شده است.در پی آپدیت نشدن پیچ رنک توسط گوگل به نوعی جایگزین آن شده و به دو فاکتور مهم در بین مدیران سایت ها و سئو کارها تبدیل شده است.

از طریق سایت Moz می‌توانید مقدار دامین اتوریتی و پیچ اتوریتی سایت خود را بررسی کنید.

 

 

به زبان عامیانه اعتبار دامنه و صفحه (اتوریته) برابر است با میزان احتمال معرفی سایت شما به کاربران توسط گوگل و با اعدادی بین 1 تا 100 تعریف می‌گردد.یعنی سایتی که اعتبار صفحه بالاتری دارد همان سایتی است که در نتایج گوگل رنک های اول تا سوم را دارا است ولی اگر اعتبار صفحه کمتری داشته باشد احتمال دارد در صفحه اول گوگل و یا حتی به طور کلی در نتایج حضور نداشته باشد.

نکته اول : domain authority مختص به اعتبار کل دامنه است.

نکته دوم: page authority مختص اعتبار یک صفحه (یک لینک،URL) است.

نکته سوم:دامین اتوریتی توسط مجموع پیچ اتوریتی صفحات سایت محاسبه می شود.

 

 

 

 

از فاکتور های که در محاسبه دخیل می‌باشند می‌توان به تعداد و کیفیت لینک های خارجی سایت،عمر دامنه و یا صفحه،دریافت سیگنال  های مثبت از شبکه‌های اجتماعی،لینک سازی داخلی،محتوای متنی مناسب چند فاکتور مختلف دیگر که کسی از نحوه محاسبه دقیق آن خبردار نیست محاسبه می‌شود و سعی بر این است عددی که داده می‌شود با الگوریتم‌های گوگل مطابقت داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سایت عالی دارید

 

با تشکر از سایت خوبتون

 

ایمیل شما محفوظ خواهد ماند. موارد ضروری مشحص شده ند *

دیدگاه

 

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

 

ارسال دیدگاه

 

 

 

با ما باشید در:

 

مدت زمان مطالعه این مقاله 10 دقیقه

ابزارهای سئو برای آنالیز سایت، تست سرعت و ابزارهای سنجش سئو را در مقاله گذشته نیوسئو  بررسی کردیم. در اینجا قصد داریم چهار ابزار کاربردی برای بررسی دامین اتوریتی (Domain Authority) را جهت بهبود سئو سایت برای شما عزیزان معرفی کنیم.

دامین اتوریتی (DA)، فاکتوری بسیار کاربردی در سئو سایت است. اگر ساده بخواهم بگویم، چگالی دامنه به ما می گوید یک سایت برای چه کلمات کلیدی رنک خواهد گرفت. ابزارهای متعددی هستند که می توانند به ما برای بررسی این فاکتور مهم کمک کنند.

در زیر، چند راه صحیح و مناسب برای بررسی سئو سایت گردآوری کرده ایم.

در یک صنعت غیرشفاف، که در آن تنها چند نظریه راجع به الگوریتم های گوگل و نحوه کار آنها با جستجوی طبیعی وجود دارد، فاکتوری مثل چگالی دامنه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

دامین اتوریتی، مانند پیج رنک، نشان دهنده قدرت سئو یک وب سایت است. گوگل هنوز از برخی مدل های الگوریتم PageRank به شکل داخلی استفاده می کند، اما امتیازهای آن دیگر برای عموم مردم قابل دیدن نیست. البته وقتی که قابل دیدن بود هم، کاربرد زیادی نداشت.

تنها تاثیری که داشت این بود که منجر به برخی تلاش های نادرست در جهت گول زدن سیستم رنک دهی گوگل، با ساخت لینک شد.

هرچند، بسیاری از سئوکاران از دامین اتوریتی برای بررسی کیفیت لینک های ورودی خود استفاده می کنند. همچنین، با این روش می توانند متوجه شوند که تاثیر این لینک ها بر روی کیفیت سئو سایت شان چگونه است.

دامین اتوریتی چیست؟ 

 

دامین اتوریتی (DA) در واقع امتیازی برای رنک دهی موتورهای جستجو است که MOZ آن را توسعه داده است. این امتیاز می تواند پیش بینی کند که یک وب سایت در نتایج جستجو، چه رنکی خواهد داشت. امتیاز چگالی دامنه از 1 تا 100 متغیر است. بالاترین امتیاز به معنی بهترین رنک می باشد.

چگالی دامنه با ارزیابی دامنه های لینک شده، تعداد کلی لینک ها، MozRank، MozTrust و غیره محاسبه می شود و به شکل نمره یا امتیاز Domain Authority ارائه می شود. این امتیاز می تواند برای مقایسه وب سایت ها یا نظارت بر رنک وب سایت در زمان مشخص استفاده شود.

در نتیجه، این مدل نشان می دهد که به نظر گوگل، چه صفحاتی باید برای هر عبارت جستجو شده رنک بگیرند و به چه ترتیبی نیز باید رنک بگیرند.

هدف از دامین اتوریتی این است که با ارائه فاکتوری برای مقایسه قدرت سئو سایت های مختلف، ابهامات موجود را برطرف نماید.

با اینکه بازاریابان آگاه هستند که Domain Authority به عنوان یک فاکتور، محدودیت هایی نیز دارد، اما معتقدند که دامین اتوریتی دست کم معیاری است برای آنکه آیا تلاش های انجام گرفته برای سئو، کارساز هستند یا نه. به همین دلیل نیز، دامین اتوریتی هدف مهمی در پی دارد.

در زمان یافتن لینک های جدید، بررسی Domain Authority قبل از برقراری ارتباط با آن سایت بسیار کارآمد است. در مقایسه با دیگر فاکتورهای کمی و کیفی، چگالی دامنه می تواند برندهای مختلف را برای اخذ تصمیم های بهتر یاری کند.

چگالی دامنه توسط MOZ ارائه شد و در واقع Moz مالک این نام است. مجموعه ابزارهای آنها، چگالی دامنه های خاصی را بررسی می کنند، اما هزاران ابزار رایگان دیگر نیز از Moz’s API استفاده می کنند تا این امتیازها را ببینند.

هرچند، چند مجموعه نرم افزار سئو دیگر نیز هستند که دیدگاه های کمی متفاوتی درباره قدرت دامنه سایت به شما می دهند.

امتیازی که Moz به وب سایت های گوناگون می دهد بستگی به لینک های ایندکس شده توسط MOZ دارد، که بدون شک این لیست از ایندکس URLهای گوگل کوتاه تر است.

دیگر شرکت های تولید نرم افزار در زمینه سئو، مانند Majestic و Ahrefs نیز ایندکس URLهای مخصوص به خود را دارند. این ایندکس ها، همپوشانی زیادی با یکدیگر دارند، اما بازهم با سوالات زیر می توانید این نرم افزارها را مورد سنجش قرار دهید:

میزان اهمیت این سوالات و پاسخ آنها بستگی به برند دارد. با این وجود، این ها مواردی بود که بهتر است آنها را ارزیابی کنید.

حالا می خواهیم ابزارهای Moz را معرفی کنیم (بعضی از آنها رایگان هستند). این ابزارها چگالی دامنه هر سایتی را نمایش می دهند.

(Moz (MozBar, Open Site Explorer :

 

 

واضح است که Moz یک منبع موثق برای چک کردن چگالی دامنه است. MozBar که در لیست بهترین افزونه های سئو در گوگل کروم آمده است، لایق قرار گرفتن در این لیست نیز می باشد.

MozBar، دامین اتوریتی سایت را به همراه پیج اتوریتی (Page Authority) صفحه ای که کاربر در حال بازدید آن است نمایش می دهد. دوستان عزیزم، همانطور که از نام Page Authority پیدا است، پیج اتوریتی از متدی مشابه به دامین اتوریتی استفاده می کند، اما تفاوت آن در این است که مربوط به دامنه نیست، بلکه مربوط به URL خاصی است.

از این ابزار می توان در صفحه نتایج جستجو نیز استفاده کرد. با استفاده از آن می توان دید آیا پیج اتوریتی یا دامین اتوریتی سایت با رنک بالایی که آن سایت در عبارت کلیدی خاصی قرار گرفته است، همخوانی دارد یا نه.

ترکیب این دو فاکتور با هم، نقطه شروعی عالی برای بررسی کیفیت و کمیت بک لینک های یک دامنه است.

هرچند، بازاریابان باید آگاه باشند که این امتیازات، نوسان دارند و ثابت نیستند.

باید به این قضیه مثبت نگاه کرد، چرا که امتیاز یک سایت، انعکاس صحیحی است از این که گوگل چگونه سایت ها را ارزیابی می کند. Moz با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین می تواند امتیاز چگالی سایت ها را با توجه به لینک های سایت مجدد اندازه گیری کند و ایندکس خود را به روز نماید.

به نظر می رسد Moz با این کارها در تلاش است تا ایندکس خود را شبیه به گوگل کند. اما میدانیم که گوگل، هزاران بار در سال، ایندکس خود را به روز می کند.

بنابراین، باید بخاطر امتیاز چگالی دامنه، مراقب لینک های وب سایت خود باشیم.

در زمان نظارت بر دامین اتوریتی، همیشه خود را با سایت های مشابه مورد سنجش قرار دهید و برای سنجش عملکرد وب سایت خود، تنها به دامین اتوریتی اکتفا نکنید. اگر دامین اتوریتی را به عنوان یک فاکتور ضمنی در نظر بگیریم، می توانیم دیدگاه بهتری نسبت به نحوه عملکرد استراتژی خود داشته باشیم.

در اینجا ارزش یکی دیگر از ابزارهای Moz، به نام Open Site Explorer مشخص می شود. ابزارOpen Site Explorer با به کار گیری طیفی از فاکتورهای Moz، بخش هایی که در آن سایت های خاصی عملکرد خوب یا بدی دارند را مشخص می کند. مقایسه جزء به جزء سایت ها، راهی برای تشخیص دادن نقاط قوت و ضعف پروفایل لینک دهی سایت، در مقیاسی بزرگ تر است.

امتیاز دامین اتوریتی، بدون شک کاربردی است. مخصوصا زمانی که به چشم دروازه ای رو به اکتشافات بزرگتر به آن نگاه می شود. MozBar و Open Site Explorer دسترسی به این فاکتورها را برای تمامی بازاریابان میسر می سازد. بنابراین می توان از این ابزارها استفاده کرد و پتانسیل هر وب سایتی را برای رنک گرفتن تشخیص داد.

{“@context”:”http://schema.org/”,”@type”:”BlogPosting”,”datePublished”:”1396-12-13 11:00:37 +03:30″,”headline”:”u0628u0647u062au0631u06ccu0646 u0627u0628u0632u0627u0631u0647u0627u06cc u0633u0626u0648 u0633u0627u06ccu062a u2013 u062fu0627u0645u06ccu0646 u0627u062au0648u0631u06ccu062au06cc”,”mainEntityOfPage”:{“@type”:”WebPage”,”@id”:”https://www.newseo.ir/seo-learning/best-seo-tools-domain-authority”},”author”:{“@type”:”Person”,”name”:”u0646u0627u0638u0631 u0633u0627u06ccu062a”},”publisher”:{“@type”:”Organization”,”name”:”u0627u0645u06ccu0631 u0642u0645u0635u0631u06cc”,”logo”:{“@type”:”ImageObject”,”url”:”https://www.newseo.ir/watermark.png”,”width”:82,”height”:82}},”dateModified”:”1396-12-13 11:50:47 +03:30″,”image”:{“@type”:”ImageObject”,”url”:”https://www.newseo.ir/images/2018/03/domain-authority-checker.jpg”,”width”:800,”height”:450},”name”:”u0628u0647u062au0631u06ccu0646 u0627u0628u0632u0627u0631u0647u0627u06cc u0633u0626u0648 u0633u0627u06ccu062a u2013 u062fu0627u0645u06ccu0646 u0627u062au0648u0631u06ccu062au06cc”,”aggregateRating”:{“@type”:”AggregateRating”,”ratingValue”:”4.6″,”ratingCount”:”17″}}

Ahrefs :

 

Ahrefs ایندکسی با بیش از 12 تریلیون لینک و داده روی 200 میلیون دامنه است. Ahrefs برای سئوکاران مخزنی ارزشمند به حساب می آید و تمایل دارند که با استفاده از آن عملکرد سئو سایت خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

دو فاکتوری که در این بخش مقاله به آنها می پردازیم URL Rating یا UR و Domain Rating یا DR است.

این دو فاکتور در Ahrefs معادل با دامین اتوریتی و پیج اتوریتی هستند. حداقل اگر هدف آنها را در نظر بگیریم، می توانیم این دو معادل را برای آنها عنوان کنیم.

Domain Rating  فاکتوری اختصاصی است که قدرت پروفایل نهایی بک لینک های وب سایت مورد نظر را (از نظر اندازه و کیفیت) نشان می دهد.

این فاکتور مستقیما در رابط کاربری نرم افزار نشان داده می شود. می توانید منظور من را در تصویر زیر متوجه شوید:

 

سوالی که پیش می آید این است که آیا شما تمایل دارید از نمره DR در Ahrefs به جای نمره DA ارائه شده توسط Moz استفاده کنید؟ توجه داشته باشید که معنی این دو فاکتورها یکسان است.

مانند همیشه، جزئیات مهم و ضروری هستند. اگر به اهداف پایه و اساسی خود نگاهی بیاندازیم، می توانیم Ahrefs و Moz را با هم مقایسه کنیم.

هر دو ابزارهای Moz و Ahrefs سرمایه گذاری زیادی برای ارتقاء اندازه، کیفیت و تازگی لینک های خود کرده اند. برخی از سئوکاران، یکی را بر دیگری ترجیح می دهند و البته نمراتی که آنها از هرکدام از این دو ابزار کسب می کنند، تفاوت معناداری دارند.

آن دسته از افرادی که ابزار Ahrefs را انتخاب می کنند، احتمالا به روز بودن ایندکس آن و شباهت نمرات DA سایت ها با رنک واقعی شان را مدنظر قرار می دهند.

وضوح روش Ahrefs نیز بسیار خوش آیند است. علاوه بر آن، تعداد لینک هایی که برای نمره DR به آن نیاز دارند نیز قابل قبول است.

البته برای دسترسی به داده های Ahrefs نیاز به پرداخت ماهیانه دارید. کسانی که ثبت نام می کنند می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

 

ابزار Majestic به عنوان “بزرگترین پایگاه داده لینک” شناخته می شود و از بخش های معتبر تمامی جعبه ابزارها برای تکمیل داده های یک لینک خود استفاده می کند.

با دو گزینه ای که برای ایندکس پیشنهاد می دهد (ایندکس به روز و ایندکس قدیمی)، به بازاریابان دیدگاه های متفاوتی از عملکرد دامنه آنها می دهد. مشابه با Moz و Ahrefs، امتیازات ابزار Majestic برای قدرت سایت نیز، تقریبا فقط با توجه به کیفیت و کمیت لینک های داخلی محاسبه می شود.

اگر از گزینه ایندکس قدیمی استفاده کنید،Majestic  به شما میلیاردها URLای که در 5 سال گذشته بررسی کرده است را نشان می دهد، در حالی که ایندکس به روز، چندبار در روز به روز رسانی می شود.

این نرم افزار برای اندازه گیری ویژگی های دامنه، از دو فاکتور متفاوت استفاده می کند. یکی از این فاکتورها Trust Flow و دیگری Citation Flow است.

اینها فاکتورهایی هستند که برای تشکیل مجموعه Majestic Flow Metrics با هم ترکیب می شوند. به دلیل امتیاز صحیحی که به سرعت ارائه می دهند (این امتیاز بین 0 تا 100 می باشد) و فرصتی که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بک لینک ها در اختیار کاربر قرار می دهند، این فاکتورها بسیار مناسب هستند.

یکی از ویژگی های خیلی خوب Majestic، قابلیت آن برای تحلیل بک لینک های قدیمی، هم بک لینک های بدست آمده و هم بک لینک های از دست رفته، است. علاوه بر آن، فاکتورهای اندازه گیری قدرت دامنه در Majestic، می تواند برای ساخت سریع استراتژی مناسب باشد. برای مثال، وبمستران می توانند از دست دادن تعداد زیادی لینک در تاریخی مشخص را جبران نمایند.

Majestic همچنین نوار ابزار سودمندی دارد که فاکتورهای دامنه را برای سایتی که کاربر در حال بررسی آن است نمایش می دهد.

 هدف تمامی ابزارهایی که معرفی شدند، این است که نحوه کار گوگل را تا جایی که می توانند به درستی به کاربران نمایش دهند. با استفاده هم زمان از این ابزارها می توانیم به دیدگاه بهتر و جامع تری برسیم.

نتیجه گیری:

 

با تاثیر روز افزون لینک ها و اشارات بدون لینک بر روی بهبود عملکرد سایت، بازاریابان موتورهای جستجو به دنبال امتیاز DA برای ارزیابی قدرت سئو سایت خود هستند.

گذشته از هرگونه فاکتوری که برای ارزیابی استفاده می کنیم، باید عناصر اصلی موفقیت، حفظ مشتریان و کسب نمرات بالا را در استراتژی خود قرار دهیم تا نیازهای مشتریان مدرن خود را برآورده نماییم.

سلام. ممنون از مقاله خوبتون. در معرفی سرویسها سعی کنید لینکشو قرار بدید که کاربران همزمان با اموزش سایتشونو چک کنن. در پستاتون اصلا عادت ندارید به سایتی لینک دهید؟

 

 

Page Authority و Domain Authority یک فاکتور غیر رسمی سئو است که نقش بسیار مهمی دارد.با توجه به اینکه گوگل بروز رسانی page rank ها را متوقف کرده است و اگر هم مجددا پیج رنک ها را به روز کند، با فاصله های زمانی خیلی زیادی این کار انجام می شود، این دو فاکتور نقش مهمی دارند.Page Authority و Domain Authority به ترتیب به معنی اعتبار صفحه و اعتبار دامنه، توسط شرکت موز، ارائه می شوند که از طریق سایت moonsy یا opensiteexplorer.org می توانید، مقدار page و domain authority سایت خود را بررسی کنید.

معمولا domain authority از page authority کمتر است.domain authority، مربوط به اعتبار کل دامنه است.اما page authority فقط اعتبار یک صفحه (URL) را نشان می دهد.این مشخصه، همانند پیج رنک گوگل، برای صفحه نخست یک سایت، دارای مقدار بیشتری است و عددی بین صفر تا صد است که هر چه بالاتر باشد بهتر است و نشان از اعتبار و قدرت بیشتر در موتور های جستجو از جمله گوگل است.ارتقای این عدد به صورت تصاعدی سخت می شود.برای مثال، رسیدن از صفر به ۲۰ بسیار آسان تر از رسیدن از ۲۰ به ۴۰ است و همینطور تا صد ادامه دارد.domain authority توسط مجموع page authority صفحات سایت، محاسبه می شود.

 

 

این مقدار، بیشتر بر پایه تعداد و کیفیت لینک های ورودی به سایت ها(مشابه پیج رنک گوگل) محاسبه می شود و عمر دامنه یا صفحه، میزان signal هایی که از شبکه های اجتماعی دریافت کرده است و چند فاکتور دیگر، که کسی از نحوه محاسبه دقیق آن باخبر نیست، محاسبه می شود.اما سعی کرده اند، عددی ارائه دهند، که با الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جستجو(تا جایی که بتوانند الگوریتم ها را حدس بزنند)، نزدیکی بیشتری داشته باشد.

 

 

عدد بالای ۷۰ بسیار بالا و ایده آل است! کمتر سایتی در ایران چنین است!

عدد ۶۰ و بالاتر بسیار بسیار عدد مناسبی است.

 

عدد ۵۰ و بالاتر نشان از قدرتمند بودن یک سایت یا صفحه است.

عدد ۴۰ تا ۵۰ عدد مناسبی است و بسیاری از سایت های معتبر بین ۴۰ تا ۵۰ هستند.

عدد ۳۰ عدد پایینی نیست ولی آنچنان هم، نشان از قوی بودن سایت نیست.

عدد ۲۰ برای سایت های تازه تاسیس، ممکن است عدد مناسبی باشد و کمتر از آن،عدد پایینی است.

 

 

– تمام اعداد بالا، برای صفحه نخست فاکتور page authority تخمین زده شده است.طبیعتا، domain authority عدد کمتری(با اختلاف حدود ۱۰ تایی) می شود.

– صفحات داخلی و پست های جدید ، در بسیاری از مواقع، page authority برابر با یک یا صفر دارند و این نشان از ضعیف بودن آن صفحات نیست.

-این دو فاکتور، درباره صفحات یا دامنه هایی که حاصل از ریدایرکت هستند(یعنی آدرس صفحه یا دامنه عوض شده است)، معمولا دارای خطاست و اعتبار آدرس قبلی، به آدرس جدید منتقل نمی شود.لذا ممکن است، یک سایت قدرتمند را ببینید که domain authority از page authority پایینی دارد.

– ممکن است صفحه نخست وب سایتی دارای page authority بین ۳۰ تا ۵۰ باشد، اما سایتی بسیار ضعیف و حتی اسپم باشد (مانند سایت های پیج رنک دار ضعیف).البته من شخصا، سایت های ضعیف را با page authority بالای ۵۰ ندیدم.در کل این دو مشخصه، چیزی نیستند که بخواهید حساب کاملی روی آنها باز کنید.تمام فاکتور های سئو، حتی فاکتور های رسمی مثل پیج رنک که توسط خود گوگل، ارائه می شود، قابل تکیه نیستند.همه فاکتور های سئو همیشه در کنار هم، می توانند مفید باشند، نه به صورت تکی.

حتما کامنت بذارید و برای اطلاع و دریافت آموزش های توی گوشیتون، اینستاگرامو تلگرام من رو دنبال کنید و یا از کانال یوتیوب، تماشا یا آپارات استفاده کنید.برای دریافت مشاوره(غیر رایگان) با تلگرام من که در کانال هست در تماس باشید.

با این ابزار اعتبار دامنه یکی از وبلاگ هام با آدرس http://bodybuilding.blogfa.com/ به ۷۹ بعد از ۸ یا ۹ سال دقیق یادم نیست. جالبه برام اعتبار خیلی بالایی داره 🙂

چیزی که فهمیدم اینه پیج آتوریتی زیردامنه رو به ازای همون دامنه اصلی محاسبه میکنه

با سلام سوالی که برای من پیش اومده اینه: چرا سایت شما دارای page authority پایین ۲۲ هستش؟!! نه سایتتون تازه تاسیس شده و نه فکر کنم فاکتور خاصی باشه که شما ندونید و رعایت نکرده باشید…لینک ورودی ندارید؟ سایت من تازه ۴۶ روزه که تاسیس شده.الان page authorityش یک هستش!…واقعا انقدر page authorityم پایینه یا چون تازه تاسیس هستم نتونسته درست تشخیص بده؟…به نظرتون بعد از چند مدت چک کنم که page authorityم رو نشون بده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر

همونطور که در نکته ها عرض کردم، دامنه های ریدایرکت شده، دارای خطاست و اعتبار دامنه قبلی به جدید (صرفا در نمایش عدد صحیح) منتقل نمیشه.page authority دامنه قبلی ما ۴۸ هست. ممکنه یکسال هم صبر کنید، تغییر نکنه.اگر هیچ کس شما رو لینک نکنه و در شبکه های اجتماعی، سایت شما به اشتراک گذاشته نشه، انتظار نداشته باشید، این مقدار صرف زمان، بالا بره.

تشکر بابت توضیحاتتون درسته..هنوز سایت خاصی ما رو لینک نکرده ولی همین الان هم تو شبکه های اجتماعی فعالیت دارم.همه مطالبم رو تو گوگل پلاس و فیسبوک و توئیتر و لینکدین گذاشتم!و لینک دادم به مطلب اصلی تو سایت(فکر کنم گوگل پلاس و فیسبوک خودشون بک لینک حساب میشن) با این حساب هنوز page authority سایت ۱ هستش!(البته قاعدتا اون صفحه هام تازه تاسیس هستن) میخواستم بدونم به خاطر تازه تاسیس بودن سایت نیست یعنی؟ به نظرتون چه کاری می تونم انجام بدم؟(تو مطالب قبلتون گفتین تبادل لینک نکنید.از سایت هایی که بک لینک میدن لینک نگیرید و بلک لینک نخرید و…)…چه کار خاصی(غیر از تولید محتوایی که باعث بشه سایت های دیگه لینکم کنن)برای بالا رفتن پیج رنک میشه انجام داد؟ یک سوال دیگه که داشتم:(مربوط به این صفحه نیست) می خواستم بدونم مطالبی که کپی می کنم از سایت های دیگه.اگه لینک منبع رو بذارم چه فرقی می کنه؟(من همیشه به دلیل اخلاقی نبودن کپی مطالب,منبع رو لینک می کنم.میخواستم بدونم از نظر گوگل چه تفاوتی می کنه) با تشکر

شبکه های اجتماعی به تنهایی کاری از پیش نمی برن.فقط توی ایندکس شدن صفحات کمک می کنن.بک لینک مهمترین عامل افزایش این عدد و مهمترین موضوع در سئو هست.هیچ فاکتور تاثیر گذاری در سئو، به تنهایی فایده نداره.باید همه چیز در کنار هم باشه. تازه تاسیس بودن سایت یکی از دلایلشه.نه همش.اتفاقا سایت تازه تاسیس نباید اعتباری داشته باشه.این معنیش غلط تشخیص دادن نیست. بله تو مطالب قبلی گفتیم تبادل لینک نکنید.قوانین گوگل رو گفتیم.اما به هیچ وجه نگفتیم Link Building نکنید.هیچ سایتی بدون Link Building ، سئوی موفقی نخواهد داشت.ایده آلش اینه که بقیه خود به خود با محتوای شما، لینکتون کنند.ولی واقعیت اینه که، کسی صرف محتوای حتی خوب، لینکتون نمیکنه به اون مقداری که انتظار دارید.توجه کنید، مطالب و صفحات داخلی، در اکثر اوقات، مقدار page authority اونها یک باقی می مونه.شما هم در فرایند link building نمی تونید برای تک تک صفحات، لینک بیلدینگ کنید. به پیج رنک توجه نکنید.پیج رنک رو فراموش کنید.سایت های با پیج رنک صفر یا N/A زیادی الان در موضوعات رقابتی لینک یک گوگل هستن. درباره کپی کردن مطالب ، کار درستی می کنید که لینک میذارید.به طور مفصل آموزشی در این باره قرار می دیم.

 

 

در برخی از موارد domain authority بالاتر از page authority هست. علت اش چی میتونه باشه؟

شما فقط page authority صفحه نخست یا روت دامنه رو چک کردید و لزوما هم دلیل نداره همیشه یکی از پیج ها(معمولا صفحه نخست) بالاتر باشه. اما من تا حالا این حالت رو ندیدم.از نظر چگونگی محاسبه، من هم دقیقا نمی دونم و مستندات خودشون هم پاسخ سوال شما رو شفاف در خودش نداره. در هر حال، مهم نیست علتش.زیاد درگیر جزئیاتش نباشید.مهم اینه که، به این دو عدد، در کنار بقیه فاکتور ها، توجه کنید.

 

به نظر شما کدام یک از این دو فاکتور مهم تر هست؟

 

نمیشه گفت کدوم مهمتره.هر دو به همدیگه گره خورده هستند.دامین، برای کل صفحات دامنه و پیج، برای لندینگ پیج ها.

یک شاخصی هم هست به اسم PR quality این چی رو نشون میده؟

این شاخص خیلی خوبی هست و بر اساس تعداد referring domain ها و بک لینک های دولتی و آموزشی سنجیده میشه.PR Q از خود PR مهمتره.

پس چرا در بعضی که pr quality بالایی دارن ولی تراست رنک پایین گرفتن؟ جون همون طور که در مقاله تراست رنک نوشتین یکی از پارامتر ها ی افزایش trust rank بک لینک هست.

ربطی نداره.در کنارش هم به خاصیت تضریبی فاکتور های سئو اشاره کردم.دلیل نداره چون PR Q بالاست، تراست رنک هم بالا باشه.داشتن بک لینک از سایت های معتبر، به شکل طبیعی، یکی از عوامل افزایش تراست رنک هست که خود همین هم(تعریف سایت معتبر و تعریف بک لینک طبیعی) جای بحث داره. شما می تونید با یک سری لینک بیلدینگ حجمی، PR Q رو بالا ببرید ولی سایتی پر از بک لینک های ضعیف و بدرد نخور باشید.PR Q توسط سایت checkpagerank.net اعلام میشه و اولویتش بک لینک آموزشی و دولتی و تعداد بک لینک هست.آیا فکر می کنید با اینا به تنهایی میشه تراست رنک رو بالا برد؟ تراست رنکی هم که شما بهش استناد می کنید، مربوط به سایت سئومسترینگ هست که معلوم هم نیست رو چه حساب داره تراست رنک میده.اما من تو همون مقاله تراست رنک، اشاره هایی کردم و گفتم، تراست رنک اصلی، مخفی هست و نزد موتور جستجو محفوظه. به هیچ وجه نباید مطلق به این شاخص ها نگاه کرد.

سایتی رو دیدم که EDU Backlinks: 0 و GOV Backlinks: 0 دارد ولی pr q آن strong هست. با این وجود میشه نتیجه گرهت pr q به تعداد این نوع از بک لینک ها ارتباط نداره؟

آموزشی و دولتی فقط یکی از فاکتور های PRQ هستند از نظر checkpagerank.net .الان به خاطر referring domain هست که Strong شده.مثلا ۱۰۰۰ تا بدون دولتی و آموزشی.حالا اگه دولتی آموزشی داشت با ۲۰۰ تا (برای مثال) referring domain ، کیفیتش strong می شد. همیشه همه چیز رو کنار هم بررسی کنید.وقتی دولتی و آموزشی نداره و strong شده ، با خودتون این فکر رو هم بکنید، آیا ممکنه سایتی خیلی کمتر از این referring domain داشته باشه و strong باشه؟!

با اجازه مطلبتون رو داخل سایت قرار دادیم در صورت عدم رضایت اعلام بفرمایید حذف کنیم 🙂 با سپاس

ایا خریدن دامنه های آزاد شده که دارای da و pa بالایی هستند توصیه میشه یا نه? ضمن اینکه بنده یک سوال بیربط به این موضوع داشتم غذرخواهی می کنم بابت بیانش اینجا موضوع مرتبطی بیدا نکردم بنده افزونه وردبرس سیو دو نصب کدرم اما باز توی هد سایتم یک تگ دسکریبشن هست که پیغام دیفالت وردپرس رو نمایش میده و هرچقدر هم تایتل رو عوض کردم عوض نشده کدم اینه

دروافع بنده می خوام که تاتیل و دسکری‍شن ها بر مینای همون افزونه نمایش داده بشه خیلی ممنون میشم پاسخ بدید

خیلی خلاصه بگم نه.دامنه های منقضی شده که صاحبشون عوض میشه و یکباره زبان و .. اونها تغییر می کنه، امکانش خیلی زیاده که از نظر اعتبار نزد گوگل، ریست بشن و مثل سایت صفر بشن و می تونه فاکتوری باشه برای تشخیص بک لینک اسپم.اما به طور کلی هم رد نمی کنم.در شرایط خاصی که توضیحض مفصله، جواب میده. Meta Description (توضیحات) بخش جدا از Title هست که در تنظیمات پست یا صفحه افزونه یواست در پایین ویرایشگر هست.ر

باز هم ببخشید به طور خلاصه خواستم بپرسم وقتی از افزونه yoast استفاده میشه این بخش باید به چه صورت باشه

من یک وبلاگ دارم پیج رنکش ۴ هست و دامین اتوریتی ۷۲ این چقدر خوبه؟

با سلام خدمت مدیر محترم سایت مقاله جالبی بود. من هیچ اطلاعاتی در مورد پیج اتوریتی نداشتم اما شنیده بودم که در سئو تاثیر داره فقط یک سوال داشتم اونم اینکه من یک وبلاگ با محصولات همکاری در فروش زدم و وقتی برای تبلیغات محصولات در سایت های آگهی رایگان از یکی از متخصصین سئو سوال کردم گفتن برای بالا رفتن اتوریتی بجای اینکه ابتدا در یک سایت تبلیغاتی همه محصولاتم آگهی بشه, بهتره اول یک آگهی در تمام سایت ها بدم حالا سوالم اینه که خیلی از سایت های تبلیغات رایگان لینک نمیدن آیا اونها هم تاثیری در بالا رفتن اتوریتی داره؟ باتشکر

بله تو همه سایت ها، لینک داشتن، به شدت مهم تر از در یک سایت چند لینک داشتن هست.Referring Domain مهم هست.نه Referring Page یعنی همون بک لینک به ازای صفحه. نه لزوما تو سایت اگهی ، کلا بدون خرج کردن، به جایی نمی رسید.اگر میخواید خرج نکنید، بهتره کلا بذارید کنار کار وب سایت و … رو. آتوریتی هم بحث های جداگانه ای داره و سوالات شما، ارتباط مستقیمی به آتوریتی نداشت.

سلام ، من‌دو تا دامنه‌با da و‌pa و moz ramk و trust رنک مناسب میخوام بخرم‌، اگ توی سایت تعغیری ایجاد نشه و فقط دامنه‌ب اسم من انتقال پیدا‌کنه هیچ مشکلی برای اتوریتی و قدرتش پیش نخواهد آمد؟

آقای طاووسی عزیز من از وقتی که با این موضوع اعتبار دامنه و اعتبار پیج آشنا شدم حس خوبی ندارم چون که یه وبسایت دارم که ۳ ساله تاسیس شده و بازدیدمم مناسبه ، در عوض سایت دیگری دارم که تازه تاسیسه و تقریبا به یک اندازه بازدید دارند قدیمیه اعتبار دامینش با مازبار ۹ و جدیده که یه سال هم ازعمرش نمیگذره ۱۲ است شما هیچ دلیلی میدونید؟

این ابزار Moz، بر اساس شاخص های زیادی محاسبه میشه.فقط به عمر دامنه نیست.چی شده که فکر کردید اونی که قدیمی تره حتما باید آتوریتی بیشتری بگیره!

 

ولی این سایت هنوز توسط گوگل به صورت رسمی تایید نشده و نمی تونه یک معیار تمام عیار برای سنجیدن قدرت سایت باشه.

اگر قرار بود سایت یا سایت های آموزش سئو توسط یه موتور جستجو تایید شه، اون موتور جستجو به خاطر اینکه الگوریتمش لو میرفت، باید جمع میکرد می رفت.

سلام

 

من یک دامنه داشتم که pa و da ی خوبی داشت و میخواستم روش یک سایت راه اندازی کنم اما الان بعد از ۲ هفته دیدم که pa و da دامنه ۱ شده! علتش چیه و اگه همچنان روش سایت بندازم تاثیر قبل رو داره و بعد از مدتی ممکنه pa و da قبلش برگرده؟ (چون بک لینک هاش هنوز پابرجا هستن)

در موقع چک کردن دامنه هم با wwwو هم با http تست کنید…

با همه ی ای حالت ها چک کردم اما همه صفر شده اند! یعنی اعتبار این دامنه ها کلا از بین رفته و بک لینک هایش هم بی اثر میشود؟

 

منظور از لینک های ورودی بک لینک ها توی تمامی صفحات یک سایت است یا بک لینک های کامنتی و ساده رو هم شامل میشه ؟

کلا بک لینک ها.اسم ساده هم شما روی اون گذاشتید.مقاله لینک های Sitewide رو مطالعه نمایید.

سلام ممنون از مطلب مفیدتون اگه پیج اتوریتی ۱ باشه و دومین اتوریتی ۴۳ (البته دامین اکسپایر شده باشه) ایا خوبه که ثبت کنیم یا ارزش نداره؟

سلام page authority برای یه سایتی که ۲ سال و ۱۰ ماه عمرشه و یک ساله که به صورت جدی فعاله . به نظر شما کمتر از چه عددی باشه لازمه که مدیرش بره رگشو بزنه؟؟؟ یعنی از چه عددی به پایین برای این حالت وبسایتی که گفتم واقعا میرسه به مرز نگرانی؟

سلام چرا سایت ما تو اتوریتی هیچوقت ثبت نمیشه ؟ حتی حاضرم خرج هایی هم برایش بکنم تا اتوریتیش ثبت بشه سایت رو بیش از ۶ ماه زده ام و رتبه سایت هم تو ایران ۱۷ هزار و چنین رتبه هایی نزدیک ۳۰ الی ۵۰ اتوریتی دارن وی مال ما هنوز ثبت نشده توروخدا کمکم کنین یه راه حل تضمینی برام بگین

سلام دوست عزیز اتوریتی فقط به رتبه بستگی نداره به سن دامنه هم بستگی داره… سایتایی هستن که بیش از هشت ساله فعالیت میکنند ولی روزانه ده هزار بازدید هم ندارن ولی رتبه سه هزار ایران رو دارن… ولی سایتایی هستن با دو سال سابقه روزی سی هزار بازدید دارن… پس باید کمی صبر کنی مشکلت حل میشه.

سلام. به نظر شما اگر یک وبسایت گردشگری (که فقط درباره ناحیه ای خاص مثلا شیراز یا جای دیگه فعالیت می‌کنه) بتونه از وبسایت هتل ها و مراکز خرید ناحیه‌ای که داره براش فعالیت می‌کنه، لینک دریافت کنه، تاثیر خوبی داره؟ با توجه به اینکه میدونید وبسایت هتل ها و مراکز خرید فعال و به روز نیستن. آیا لینکها ارزش داره یا نه؟

عوامل بسیار زیادی میتونه داشته باشه طریقه لینک گرفتن . با توجه به اینکه میدونید وبسایت هتل ها و مراکز خرید فعال و به روز نیستن !! قبول ندارم حرف شما رو

سلام  برای بک لینک ، page authority صفحه ای که بک لینک گرفتیم اهمیت بیشتری داره یا domain authority سایتی که ازش بک لینک گرفتیم ؟

هر دوش مهمه.ولی اگه از یه صفحه ازون دامنه لینک دارید، پیج آتوریتی مهم تره.ولی اگر از یک یا چند صفحه ازون دامنه لینک داشته باشید، و اون صفحات، پیج آتوریتی نداشته باشن، دامین آتوریتی به شدت موثر هست.یه کدوم رو داشته باشه حداقل.البته صرفا هم به پیج و دامین آتوریتی نیست.خیلی شاخص های دیگه هست که بک لینک رو ارزشمند یا بی ارزش میکنه.

چندتا سوال دیگه هم خدمتون داشتم اگر من یک دامین مثلا با آتوریتی ۳۰ می خرم که اسپم اسکور اون ۴ هست بعد اونو با ریدایرکت ۳۰۱ که بخشی از اعتبار اونو انتقال میده به دامین دلخواه خودم ریدایرکت می کنم ، حالا اون اسپم اسکور یا هر فعالیت اسپمی که اون دامین انجام داده به دامین جدید منتقل میشه یا نه ؟ یه سوال دیگه هم اینکه اگر مثلا ۵ تا دامین با آتوریتی ۳۰ بخرم حالا همشو ریدایرکت ۳۰۱ می کنم به دامین دلخواه خودم ، الان تمام اعتبار اون ۵ تا دامین انتقال پیدا میکنه به دامین من یا فقط اعتبار یک دامین انتقال پیدا می کنه ؟

کلا با ریدایرکت، اثرات منفی و مثبت ها با هم منتقل میشن.هر ۵ تاش منتقل میشه.ولی شرط داره.باید مشابه باشن.شما یه سایت فروش ساعت رو ریدایرکت کنید به سایت فروش کفپوش، اگر اثر منفی نداشته باشه اثر مثبت هم نداره.دامنه های ریست شده، خوابیده، زیاد خرید و فروش شده هم داستانشون فرق داره.

سلام وقت بخی

 

من یه وبسایت شرکتی دارم که برا کار خودم و تقریبا میشه گفت نزدیکه ۳ماهه که راه افتاده و روزی هم ۱۰۰ تا ۱۵۰ تا از گوگل ورودی دارم که بیش از حد انتظارمه چون روزی نهایت دو نفر باهام تماس بگیرن فوق العادس که خوشبختانه این تماس ها نزدیک به ۱۰ نفر در روزه که همه جوره راضی ام . خب حالا من با بک لینک سازی که خودم از ۲۵ تا دامین با ۶ آی پی مختلف کرده بودم در طی این ۳ماه سایت های خارجی دیگه هم بهم بک لینک دادن که الان مجموع آی پی رفر ها ۳۶ تا و دامین هایی که لینک دادن ۵۷ تا و مجموع بک لینک ها از کل دامین ها به ۱۰۰ کیلو رسیده چون در هر کدوم از اون ۲۵ دامین که رپورتاژ کردم حداقل ۴ تا ۵ هزارتا از هر کدوم بک لینک گرفتم . اما تو این مدت کم تو سئو مسترینگ که آنالیز میکنم پیج رنک پیش بینی شده رو ۲ خورده ای میاره و تراست اینا رو میاره و تو سایت ۳w1.eu هم پیج رنک پیش بینی شده رو ۵ میگه خلاصه تو هر جایی میزنم یه رنکی داره اما چرا دامین و پیج اتوریتی هنوزم که هنوزه یک هستش ؟ یعنی با https و http و www و ساده همش یک میاره ! دوبار که ای پی آی آپدیت رو میبینم اصلا نمیاره ! امکانش هست که سایت موز سایت منو ایندکس نکنه ؟ یه جایی داره که سایت رو بزنم تا بره تو لیست ایندکس هاش ؟ از راهنمایی هاتون ممنونم .

اصلا درگیر این جزئیات نشید.ملاک رو نتیجه قرار بدید.وقتی دارید نتیجه می گیرید و راضی هستید دیگه چیکار دارید به چهار تا شاخص تقریبی سایت موز! ایده آل گرایی و وسواس روی پارامتر ها رو بذارید کنار و جز به نتیجه به هیچ چیز فکر نکنید.بجای اینکه دنبال جواب این سوال بگردید، روی کیورد های دیگه روی صفحات دیگتون کار کنید که در گوگل رتبه بگیره.درباره جواب سوالتون هم، نمیدونم چرا یک میزنه.شما هم اولین سایتی نیستید که اینطوریه. من به شخصه به این موارد خیلی اهمیت نمیدم.اون ها هم در شرایطی مثل ریدایرکت شدن یه سایت و خیلی شرایط دیگه، ایراد دارن تو محاسباتشون.

سلام ممنون از سایت خوبتون من تو لینکدن ویدیوهاتون رو دیدم ممنون میشم راجب اینکه چجوری پیج رنک گوگل رو ببریم بالا هم بگید و اینکه سایت موز چرا فقط ۳ تا رو میشه باهاش بررسی کرد؟ اسپم اسکور رو از چه سایتی بگیریم؟

PR خیلی وقته که دیگه اپدیت نمیشه و نخواهد شد.نمیتونید ببرید بالا.عددای فعلی هم از سایتایی که قبلا پیج رنک داشتن اعتباری نیست بهشون.موز چون کاملا رایگان نیست پولیه.اسپم اسکور مخترعش موز هست.و اونم باز موسسه تحقیقاتیه زیادی بهش تکیه نکنید.متریک دقیق توی سئو وجود نداره کلا.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

} logo-samandehi