نمایش پیج اتوریتی

 

 

https://moz.com/products/pro/seo-toolbar

 

احتمالا پس از مشاهدۀ DA و PA وب سایتتان به دنبال تحلیل این اعداد و مقایسۀ آن با وب سایت‌های دیگر هستید تا بتوانید درک بهتری از وضعیت وب سایت خودتان داشته باشید. در ادامه می‌توانید مشاهده کنید که وب سایت‌های مختلف معمولا چه اعدادی را به‌عنوان DA و PA دریافت می‌کنند:

معمولا وب سایت‌هایی که به‌تازگی راه‌اندازی شده و یا فعالیت جدی ندارد در این محدوده قرار می‌گیرند. اگر وب سایتتان را به‌تازگی راه‌اندازی کرده‌اید و یا هنوز کار بر روی سئوی سایتتان را آغاز نکرده‌اید، احتمالا دامین اتوریتی وب سایت شما در این محدوده قرار دارد. البته جای نگرانی نیست و شما می‌توانید با مطالعۀ کامل کتاب عملیات سئو و به‌کارگیری نکات آموزش داده شده، وضعیت سئوی وب سایتتان را بهبود دهید.

این عدد همچنان بیانگر یک وب سایت کاملا معمولی است که در میان انجام کارهای روتین، نیم‌نگاهی نیز به فرایند سئو و لینک سازی دارد. این نوع وب سایت‌ها جای رشد بسیاری دارند و درصورتی‌که فعالیت بهتری ازنظر سئو داشته باشند، قطعا به نتایج بهتری دست خواهند یافت.نمایش پیج اتوریتی

وب سایت‌های نسبتا خوب در این محدوده قرار دارند. رسیدن به این اعداد نشان‌دهندۀ فاصله گرفتن از وب سایت‌های معمولی و حرکت به‌سوی جایگاهی خاص میان وب سایت‌های بزرگ است. اگر وب سایتتان در این محدوده قرار دارد یعنی می‌دانید که در حال انجام چه‌کاری هستید. همین روند را ادامه دهید و منتظر نتایج شگفت‌انگیز آن باشید.

وب سایت‌هایی که در این محدوده قرار دارند وب سایت‌های خوبی هستند که احتمالا مخاطبان زیادی نیز دارند. اگر سایتتان در این محدوده قرار دارد، احتمالا شما مدیر یک کسب‌وکار اینترنتی در حال رشد هستید. اینکه توانسته‌اید به این اعداد دست پیدا کنید قابل تقدیر است اما هنوز جای پیشرفت بسیاری برای شما وجود دارد.

وب سایت‌های بسیار خوب و شناخته شده که احتمالا مربوط به کسب‌وکارهای اینترنتی موفق هستند در این محدوده قرار دارند. این وب سایت‌ها معمولا درآمد بسیار زیادی کسب می‌کنند و به همین دلیل یک تیم شامل افراد متخصص در زمینۀ سئو و بهینه سازی سایت جهت رسیدگی به امور سئو استخدام کرده‌اند. ایده‌آل‌ترین حالت برای اکثر کسب‌وکارهای اینترنتی در ایران، رسیدن به این سطح از موفقیت است.نمایش پیج اتوریتی

کمتر وب سایتی در ایران وجود دارد که به این اعداد دست یافته باشد. وب سایت‌هایی که در این محدوده قرار دارند معمولا توسط درصد بسیار زیادی از افراد جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرند و وب سایت‌هایی کاملا شناخته شده و مشهور هستند.

معمولا علاوه بر وب سایت شرکت‌های مطرح و بزرگ مانند گوگل، مایکروسافت، اپل، ویکی‌پدیا و یاهو، وب‌ سایت دانشگاه‌های معتبر جهان مانند دانشگاه UCLA، کمبریج، هاروارد و… نیز در این محدوده قرار دارند. رسیدن به این اعداد، رؤیایی دشوار و دست نیافتنی برای درصد زیادی از وب سایت‌های جهان است.

پس از آشنایی با مفهوم پیج اتوریتی و دامین اتوریتی، با روش مشاهدۀ اتوریتی سایت آشنا شدیم و سپس دیدیم که مقدار عددی اتوریتی وب سایت‌ها چه اطلاعاتی در مورد آن وب سایت به ما می‌دهند. احتمالا مهم‌ترین سوالی که در حال حاضر در ذهنتان وجود دارد این است که برای بالا بردن دامین اتوریتی و پیج اتوریتی وب سایتمان چه اقداماتی انجام دهیم؟ وب سایت‌های دیگر از چه روشی برای افزایش پیج اتوریتی خود استفاده می‌کنند؟ و سوالات دیگری که در ادامه به طور کامل به آن‌ها پاسخ خواهم داد.

احتمالا می‌دانید که الگوریتم و روش محاسبۀ پیج اتوریتی و دامین اتوریتی وب سایت‌ها کاملا مخفی است و نمی‌توان به طور قطع گفت که این دو پارامتر چگونه محاسبه می‌شوند اما خوشبختانه با آزمون و خطاهایی که توسط بسیاری از متخصصان سئو در سراسر دنیا انجام شده است، می‌توان نتیجه گرفت که لینک سازی بیشترین تاثیر را در افزایش پیج اتوریتی و دامین اتوریتی سایت دارد.نمایش پیج اتوریتی

هنگامی که شما برای یکی از صفحات وب سایتتان لینک سازی می‌کنید، در واقع در حال افزایش پیج اتوریتی آن صفحه و دامین اتوریتی وب سایتتان هستید. به بیان دیگر، لینک‌های ورودی به یک صفحه از وب سایتتان بر روی پیج اتوریتی آن صفحه و اتوریتی دامنه وب سایتتان تاثیر مثبت دارد. (البته لازم است داخل پرانتز اشاره کنم که لینک سازی تنها برای یکی از صفحات وب سایتتان از نظر سئو کار درستی نیست و بهتر است این کار را انجام ندهید زیرا ممکن است با جریمه یا پنالتی گوگل مواجه شوید و موقعیت فعلی وب سایتتان را نیز از دست بدهید).

سئو سایت تنها با رعایت سئو داخلی و خارجی قابل نتیجه گرفتن نمی باشد سئو ناب در هنگام ارائه سئو سایت از فنون مختلفی برای  سئو وب سایت استفاده میکند که هر کدام از این روش ها خود می تواند تاثیر بسزایی در برند وب سایت شما داشته باشد

طراحی سایت همراه با اصول سئو یکی دیگر از اقدامات این تیم می باشد بهینه سازی سایت با ید از ابتدا مورد توجه قرار بگیرد سئو ناب از ابتدای طراحی سایت متد های بهینه سازی را اجرا میکند این امر باعث می شود تا وب سایت بهتر و سریع تر برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی شوید

بهینه سازی سایت و افزایش رتبه در گوگل نیازمند این می باشد که وب سایت دارای کد ها و سئو مناسب باشد اگر وب سایت شما در گذشته طراحی شده است و تا به حال رتبه ای را دریافت نکرده است این نیازمند بازنگری در  سئو وب وب سایت می باشد این امر توسط سئو ناب قابل اجراست

سئو ناب یک تیم تخصص در زمینه افزایش رتبه سایت در گوگل می باشد اگر نیازمند بهبود رتبه سایت در گوگل می باشید می توانید به تجربه و تخصص و تعهد تیم سئو ناب اعتماد کند .

سئو سایت در کنار تجربه و تخصص نیازمند نیروی فعال نیز می باشد گروه سئو ناب دارای نیروهای فعالی در این زمینه می باشد که با تحقیقات به روز سعی بر آن دارند تا سئو وب سایت شما را با آخرین به روزرسانی های تغییر دهد گوگل در هر دوره ی زمانی فاکتورهای خود را تقییر می دهد و در صورتی که وب سایت شما با این فاکتورها به روزرسانی نشود نمی تواند رتبه ای را که داشته یا می خواهد کسب کند را به دست آورد یا حفظ کند .

گزارش سئو ، پیشنهاد روش های مختلف ، به روز رسانی مداوم وب سایت ، ایجاد محتوا ، تبلیغات گوگل و… تنها برخی از خدمات سئو سایت ما می باشد که این گروه برای افزایش رتبه سایت در گوگل استفاده می کند تمامی این فاکتورها و سایر اقدامات جهت بهبود رتبه سایت شما می باشد ما امیدوار می باشیم بتوانیم بهترین نتیجه را برای وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجوگر به دست بیاوریم و از این طریق به بهبود کسب و کار شما کمک کنیم

سئو وب سایت یک صنعت جدید برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجوگر به منظور افزایش فروش می باشد این صنعت توسط شرکت سئو سایت و افزاد سئو کار مورد انجام قرار میگیرد شما می توانید با مراجعه و تماس با دفاتر انجام دهنده سئو اقدام به بهینه سازی سایت خود کنید اما این سوال یک سوال پیش می اید سئو سایت چرا  و به چه منظور مورد استفاده قرار می گیرد

خدمات سئو  سایت می تواند توسط افراد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد هر فردی از بهینه سازی وب سایت خود یک هدف خاص را دنبال می کند پس سئو سایت تنها برای یک هدف قرار نمگیرد از مهمترین اهدافی که یک فرد برای بهبود رتبه سایت خود استفاده میکند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

البته لازم به ذکر می باشد تمامی این روش ها تنها به یک هدف خاص یعنی افزایش بازدید ختم می شود اگر وب سایت شما افزایش بازدید داشته باشد قطعا بهتر می تواند به رسیدن به اهداف شما کمک کنند پس هدف اصلی سئو وب سایت افزایش بازدید وب سایت می باشد هر چند که سایر روش های دیگری نیز برای افزایش بازدید وب سایت وجود دارد مانند تبلیغات گوگل ولی با وجود این روشها سئو سایت دارای جایگاه بهتری می باشد و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد

برای دریافت اطلاعات کامل و سفارش سئو سایت می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

بعد از تماس با دفتر سئو ناب شما باید اقدام به ارسال اطلاعات وب سایت خود کنید لازم است بدانید که علاوه بر ارسال آدرس وب سایت خود باید کلمات کلیدی مد نظر خود را نیز ارسال نمایید تا کارشناسان با توجه به رقبای شما بررسی را انجام دهند

یکی ار جنبه های مهم برای سئو سایت شناخت رقبا می باشد اگر رقبا به درستی شناخته شوند و بررسی روی آنها صورت بگیرید بهتر می تواند تشخیص داده که کدام روش ها می تواند در بهبود رتبه سایت شما  تاثیر گذار باشد لازم است بدانید هر وب سایتی نیاز به یکسری از روش های سئو دارد

بعد از بررسی سئو سایت و آنالیز رقبا فرم گزارش برای شما ارسال می شود این فرم شامل یکسری از گزارشات از قبیل کلمات کلیدی پیشنهادی ، روش های مورد استفاده برای سئو سایت شما ف تغییرات مورد نیاز برای بهبود بهینه سازی سایت ، و….

در مرحله آخر شما باید با توجه به تحقیقاتی که برای افزایش رتبه سایت خود کردیه اید تصمیم گیری کنید تا وب سایت خود را به کدام شرکت بدهید در صورتی که می خواهید سئو وب سایت خود را به ما بسپارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت اقدام به ثبت سفارش سئو سایت کنید

 

 

Page Authority و Domain Authority یک فاکتور غیر رسمی سئو است که نقش بسیار مهمی دارد.با توجه به اینکه گوگل بروز رسانی page rank ها را متوقف کرده است و اگر هم مجددا پیج رنک ها را به روز کند، با فاصله های زمانی خیلی زیادی این کار انجام می شود، این دو فاکتور نقش مهمی دارند.Page Authority و Domain Authority به ترتیب به معنی اعتبار صفحه و اعتبار دامنه، توسط شرکت موز، ارائه می شوند که از طریق سایت moonsy یا opensiteexplorer.org می توانید، مقدار page و domain authority سایت خود را بررسی کنید.

معمولا domain authority از page authority کمتر است.domain authority، مربوط به اعتبار کل دامنه است.اما page authority فقط اعتبار یک صفحه (URL) را نشان می دهد.این مشخصه، همانند پیج رنک گوگل، برای صفحه نخست یک سایت، دارای مقدار بیشتری است و عددی بین صفر تا صد است که هر چه بالاتر باشد بهتر است و نشان از اعتبار و قدرت بیشتر در موتور های جستجو از جمله گوگل است.ارتقای این عدد به صورت تصاعدی سخت می شود.برای مثال، رسیدن از صفر به ۲۰ بسیار آسان تر از رسیدن از ۲۰ به ۴۰ است و همینطور تا صد ادامه دارد.domain authority توسط مجموع page authority صفحات سایت، محاسبه می شود.

 

 

این مقدار، بیشتر بر پایه تعداد و کیفیت لینک های ورودی به سایت ها(مشابه پیج رنک گوگل) محاسبه می شود و عمر دامنه یا صفحه، میزان signal هایی که از شبکه های اجتماعی دریافت کرده است و چند فاکتور دیگر، که کسی از نحوه محاسبه دقیق آن باخبر نیست، محاسبه می شود.اما سعی کرده اند، عددی ارائه دهند، که با الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جستجو(تا جایی که بتوانند الگوریتم ها را حدس بزنند)، نزدیکی بیشتری داشته باشد.

 

 

عدد بالای ۷۰ بسیار بالا و ایده آل است! کمتر سایتی در ایران چنین است!

عدد ۶۰ و بالاتر بسیار بسیار عدد مناسبی است.

 

عدد ۵۰ و بالاتر نشان از قدرتمند بودن یک سایت یا صفحه است.

عدد ۴۰ تا ۵۰ عدد مناسبی است و بسیاری از سایت های معتبر بین ۴۰ تا ۵۰ هستند.

عدد ۳۰ عدد پایینی نیست ولی آنچنان هم، نشان از قوی بودن سایت نیست.

عدد ۲۰ برای سایت های تازه تاسیس، ممکن است عدد مناسبی باشد و کمتر از آن،عدد پایینی است.

 

 

– تمام اعداد بالا، برای صفحه نخست فاکتور page authority تخمین زده شده است.طبیعتا، domain authority عدد کمتری(با اختلاف حدود ۱۰ تایی) می شود.

– صفحات داخلی و پست های جدید ، در بسیاری از مواقع، page authority برابر با یک یا صفر دارند و این نشان از ضعیف بودن آن صفحات نیست.

-این دو فاکتور، درباره صفحات یا دامنه هایی که حاصل از ریدایرکت هستند(یعنی آدرس صفحه یا دامنه عوض شده است)، معمولا دارای خطاست و اعتبار آدرس قبلی، به آدرس جدید منتقل نمی شود.لذا ممکن است، یک سایت قدرتمند را ببینید که domain authority از page authority پایینی دارد.

– ممکن است صفحه نخست وب سایتی دارای page authority بین ۳۰ تا ۵۰ باشد، اما سایتی بسیار ضعیف و حتی اسپم باشد (مانند سایت های پیج رنک دار ضعیف).البته من شخصا، سایت های ضعیف را با page authority بالای ۵۰ ندیدم.در کل این دو مشخصه، چیزی نیستند که بخواهید حساب کاملی روی آنها باز کنید.تمام فاکتور های سئو، حتی فاکتور های رسمی مثل پیج رنک که توسط خود گوگل، ارائه می شود، قابل تکیه نیستند.همه فاکتور های سئو همیشه در کنار هم، می توانند مفید باشند، نه به صورت تکی.

حتما کامنت بذارید و برای اطلاع و دریافت آموزش های توی گوشیتون، اینستاگرامو تلگرام من رو دنبال کنید و یا از کانال یوتیوب، تماشا یا آپارات استفاده کنید.برای دریافت مشاوره(غیر رایگان) با تلگرام من که در کانال هست در تماس باشید.

با این ابزار اعتبار دامنه یکی از وبلاگ هام با آدرس http://bodybuilding.blogfa.com/ به ۷۹ بعد از ۸ یا ۹ سال دقیق یادم نیست. جالبه برام اعتبار خیلی بالایی داره 🙂

چیزی که فهمیدم اینه پیج آتوریتی زیردامنه رو به ازای همون دامنه اصلی محاسبه میکنه

با سلام سوالی که برای من پیش اومده اینه: چرا سایت شما دارای page authority پایین ۲۲ هستش؟!! نه سایتتون تازه تاسیس شده و نه فکر کنم فاکتور خاصی باشه که شما ندونید و رعایت نکرده باشید…لینک ورودی ندارید؟ سایت من تازه ۴۶ روزه که تاسیس شده.الان page authorityش یک هستش!…واقعا انقدر page authorityم پایینه یا چون تازه تاسیس هستم نتونسته درست تشخیص بده؟…به نظرتون بعد از چند مدت چک کنم که page authorityم رو نشون بده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر

همونطور که در نکته ها عرض کردم، دامنه های ریدایرکت شده، دارای خطاست و اعتبار دامنه قبلی به جدید (صرفا در نمایش عدد صحیح) منتقل نمیشه.page authority دامنه قبلی ما ۴۸ هست. ممکنه یکسال هم صبر کنید، تغییر نکنه.اگر هیچ کس شما رو لینک نکنه و در شبکه های اجتماعی، سایت شما به اشتراک گذاشته نشه، انتظار نداشته باشید، این مقدار صرف زمان، بالا بره.

تشکر بابت توضیحاتتون درسته..هنوز سایت خاصی ما رو لینک نکرده ولی همین الان هم تو شبکه های اجتماعی فعالیت دارم.همه مطالبم رو تو گوگل پلاس و فیسبوک و توئیتر و لینکدین گذاشتم!و لینک دادم به مطلب اصلی تو سایت(فکر کنم گوگل پلاس و فیسبوک خودشون بک لینک حساب میشن) با این حساب هنوز page authority سایت ۱ هستش!(البته قاعدتا اون صفحه هام تازه تاسیس هستن) میخواستم بدونم به خاطر تازه تاسیس بودن سایت نیست یعنی؟ به نظرتون چه کاری می تونم انجام بدم؟(تو مطالب قبلتون گفتین تبادل لینک نکنید.از سایت هایی که بک لینک میدن لینک نگیرید و بلک لینک نخرید و…)…چه کار خاصی(غیر از تولید محتوایی که باعث بشه سایت های دیگه لینکم کنن)برای بالا رفتن پیج رنک میشه انجام داد؟ یک سوال دیگه که داشتم:(مربوط به این صفحه نیست) می خواستم بدونم مطالبی که کپی می کنم از سایت های دیگه.اگه لینک منبع رو بذارم چه فرقی می کنه؟(من همیشه به دلیل اخلاقی نبودن کپی مطالب,منبع رو لینک می کنم.میخواستم بدونم از نظر گوگل چه تفاوتی می کنه) با تشکر

شبکه های اجتماعی به تنهایی کاری از پیش نمی برن.فقط توی ایندکس شدن صفحات کمک می کنن.بک لینک مهمترین عامل افزایش این عدد و مهمترین موضوع در سئو هست.هیچ فاکتور تاثیر گذاری در سئو، به تنهایی فایده نداره.باید همه چیز در کنار هم باشه. تازه تاسیس بودن سایت یکی از دلایلشه.نه همش.اتفاقا سایت تازه تاسیس نباید اعتباری داشته باشه.این معنیش غلط تشخیص دادن نیست. بله تو مطالب قبلی گفتیم تبادل لینک نکنید.قوانین گوگل رو گفتیم.اما به هیچ وجه نگفتیم Link Building نکنید.هیچ سایتی بدون Link Building ، سئوی موفقی نخواهد داشت.ایده آلش اینه که بقیه خود به خود با محتوای شما، لینکتون کنند.ولی واقعیت اینه که، کسی صرف محتوای حتی خوب، لینکتون نمیکنه به اون مقداری که انتظار دارید.توجه کنید، مطالب و صفحات داخلی، در اکثر اوقات، مقدار page authority اونها یک باقی می مونه.شما هم در فرایند link building نمی تونید برای تک تک صفحات، لینک بیلدینگ کنید. به پیج رنک توجه نکنید.پیج رنک رو فراموش کنید.سایت های با پیج رنک صفر یا N/A زیادی الان در موضوعات رقابتی لینک یک گوگل هستن. درباره کپی کردن مطالب ، کار درستی می کنید که لینک میذارید.به طور مفصل آموزشی در این باره قرار می دیم.

 

در برخی از موارد domain authority بالاتر از page authority هست. علت اش چی میتونه باشه؟

شما فقط page authority صفحه نخست یا روت دامنه رو چک کردید و لزوما هم دلیل نداره همیشه یکی از پیج ها(معمولا صفحه نخست) بالاتر باشه. اما من تا حالا این حالت رو ندیدم.از نظر چگونگی محاسبه، من هم دقیقا نمی دونم و مستندات خودشون هم پاسخ سوال شما رو شفاف در خودش نداره. در هر حال، مهم نیست علتش.زیاد درگیر جزئیاتش نباشید.مهم اینه که، به این دو عدد، در کنار بقیه فاکتور ها، توجه کنید.

 

به نظر شما کدام یک از این دو فاکتور مهم تر هست؟

 

نمیشه گفت کدوم مهمتره.هر دو به همدیگه گره خورده هستند.دامین، برای کل صفحات دامنه و پیج، برای لندینگ پیج ها.

یک شاخصی هم هست به اسم PR quality این چی رو نشون میده؟

این شاخص خیلی خوبی هست و بر اساس تعداد referring domain ها و بک لینک های دولتی و آموزشی سنجیده میشه.PR Q از خود PR مهمتره.

پس چرا در بعضی که pr quality بالایی دارن ولی تراست رنک پایین گرفتن؟ جون همون طور که در مقاله تراست رنک نوشتین یکی از پارامتر ها ی افزایش trust rank بک لینک هست.

ربطی نداره.در کنارش هم به خاصیت تضریبی فاکتور های سئو اشاره کردم.دلیل نداره چون PR Q بالاست، تراست رنک هم بالا باشه.داشتن بک لینک از سایت های معتبر، به شکل طبیعی، یکی از عوامل افزایش تراست رنک هست که خود همین هم(تعریف سایت معتبر و تعریف بک لینک طبیعی) جای بحث داره. شما می تونید با یک سری لینک بیلدینگ حجمی، PR Q رو بالا ببرید ولی سایتی پر از بک لینک های ضعیف و بدرد نخور باشید.PR Q توسط سایت checkpagerank.net اعلام میشه و اولویتش بک لینک آموزشی و دولتی و تعداد بک لینک هست.آیا فکر می کنید با اینا به تنهایی میشه تراست رنک رو بالا برد؟ تراست رنکی هم که شما بهش استناد می کنید، مربوط به سایت سئومسترینگ هست که معلوم هم نیست رو چه حساب داره تراست رنک میده.اما من تو همون مقاله تراست رنک، اشاره هایی کردم و گفتم، تراست رنک اصلی، مخفی هست و نزد موتور جستجو محفوظه. به هیچ وجه نباید مطلق به این شاخص ها نگاه کرد.

سایتی رو دیدم که EDU Backlinks: 0 و GOV Backlinks: 0 دارد ولی pr q آن strong هست. با این وجود میشه نتیجه گرهت pr q به تعداد این نوع از بک لینک ها ارتباط نداره؟

آموزشی و دولتی فقط یکی از فاکتور های PRQ هستند از نظر checkpagerank.net .الان به خاطر referring domain هست که Strong شده.مثلا ۱۰۰۰ تا بدون دولتی و آموزشی.حالا اگه دولتی آموزشی داشت با ۲۰۰ تا (برای مثال) referring domain ، کیفیتش strong می شد. همیشه همه چیز رو کنار هم بررسی کنید.وقتی دولتی و آموزشی نداره و strong شده ، با خودتون این فکر رو هم بکنید، آیا ممکنه سایتی خیلی کمتر از این referring domain داشته باشه و strong باشه؟!

با اجازه مطلبتون رو داخل سایت قرار دادیم در صورت عدم رضایت اعلام بفرمایید حذف کنیم 🙂 با سپاس

ایا خریدن دامنه های آزاد شده که دارای da و pa بالایی هستند توصیه میشه یا نه? ضمن اینکه بنده یک سوال بیربط به این موضوع داشتم غذرخواهی می کنم بابت بیانش اینجا موضوع مرتبطی بیدا نکردم بنده افزونه وردبرس سیو دو نصب کدرم اما باز توی هد سایتم یک تگ دسکریبشن هست که پیغام دیفالت وردپرس رو نمایش میده و هرچقدر هم تایتل رو عوض کردم عوض نشده کدم اینه

دروافع بنده می خوام که تاتیل و دسکری‍شن ها بر مینای همون افزونه نمایش داده بشه خیلی ممنون میشم پاسخ بدید

خیلی خلاصه بگم نه.دامنه های منقضی شده که صاحبشون عوض میشه و یکباره زبان و .. اونها تغییر می کنه، امکانش خیلی زیاده که از نظر اعتبار نزد گوگل، ریست بشن و مثل سایت صفر بشن و می تونه فاکتوری باشه برای تشخیص بک لینک اسپم.اما به طور کلی هم رد نمی کنم.در شرایط خاصی که توضیحض مفصله، جواب میده. Meta Description (توضیحات) بخش جدا از Title هست که در تنظیمات پست یا صفحه افزونه یواست در پایین ویرایشگر هست.ر

باز هم ببخشید به طور خلاصه خواستم بپرسم وقتی از افزونه yoast استفاده میشه این بخش باید به چه صورت باشه

من یک وبلاگ دارم پیج رنکش ۴ هست و دامین اتوریتی ۷۲ این چقدر خوبه؟

با سلام خدمت مدیر محترم سایت مقاله جالبی بود. من هیچ اطلاعاتی در مورد پیج اتوریتی نداشتم اما شنیده بودم که در سئو تاثیر داره فقط یک سوال داشتم اونم اینکه من یک وبلاگ با محصولات همکاری در فروش زدم و وقتی برای تبلیغات محصولات در سایت های آگهی رایگان از یکی از متخصصین سئو سوال کردم گفتن برای بالا رفتن اتوریتی بجای اینکه ابتدا در یک سایت تبلیغاتی همه محصولاتم آگهی بشه, بهتره اول یک آگهی در تمام سایت ها بدم حالا سوالم اینه که خیلی از سایت های تبلیغات رایگان لینک نمیدن آیا اونها هم تاثیری در بالا رفتن اتوریتی داره؟ باتشکر

بله تو همه سایت ها، لینک داشتن، به شدت مهم تر از در یک سایت چند لینک داشتن هست.Referring Domain مهم هست.نه Referring Page یعنی همون بک لینک به ازای صفحه. نه لزوما تو سایت اگهی ، کلا بدون خرج کردن، به جایی نمی رسید.اگر میخواید خرج نکنید، بهتره کلا بذارید کنار کار وب سایت و … رو. آتوریتی هم بحث های جداگانه ای داره و سوالات شما، ارتباط مستقیمی به آتوریتی نداشت.

سلام ، من‌دو تا دامنه‌با da و‌pa و moz ramk و trust رنک مناسب میخوام بخرم‌، اگ توی سایت تعغیری ایجاد نشه و فقط دامنه‌ب اسم من انتقال پیدا‌کنه هیچ مشکلی برای اتوریتی و قدرتش پیش نخواهد آمد؟

آقای طاووسی عزیز من از وقتی که با این موضوع اعتبار دامنه و اعتبار پیج آشنا شدم حس خوبی ندارم چون که یه وبسایت دارم که ۳ ساله تاسیس شده و بازدیدمم مناسبه ، در عوض سایت دیگری دارم که تازه تاسیسه و تقریبا به یک اندازه بازدید دارند قدیمیه اعتبار دامینش با مازبار ۹ و جدیده که یه سال هم ازعمرش نمیگذره ۱۲ است شما هیچ دلیلی میدونید؟

این ابزار Moz، بر اساس شاخص های زیادی محاسبه میشه.فقط به عمر دامنه نیست.چی شده که فکر کردید اونی که قدیمی تره حتما باید آتوریتی بیشتری بگیره!

 

من یک دامنه داشتم که pa و da ی خوبی داشت و میخواستم روش یک سایت راه اندازی کنم اما الان بعد از ۲ هفته دیدم که pa و da دامنه ۱ شده! علتش چیه و اگه همچنان روش سایت بندازم تاثیر قبل رو داره و بعد از مدتی ممکنه pa و da قبلش برگرده؟ (چون بک لینک هاش هنوز پابرجا هستن)

در موقع چک کردن دامنه هم با wwwو هم با http تست کنید…

با همه ی ای حالت ها چک کردم اما همه صفر شده اند! یعنی اعتبار این دامنه ها کلا از بین رفته و بک لینک هایش هم بی اثر میشود؟

 

منظور از لینک های ورودی بک لینک ها توی تمامی صفحات یک سایت است یا بک لینک های کامنتی و ساده رو هم شامل میشه ؟

کلا بک لینک ها.اسم ساده هم شما روی اون گذاشتید.مقاله لینک های Sitewide رو مطالعه نمایید.

سلام ممنون از مطلب مفیدتون اگه پیج اتوریتی ۱ باشه و دومین اتوریتی ۴۳ (البته دامین اکسپایر شده باشه) ایا خوبه که ثبت کنیم یا ارزش نداره؟

سلام page authority برای یه سایتی که ۲ سال و ۱۰ ماه عمرشه و یک ساله که به صورت جدی فعاله . به نظر شما کمتر از چه عددی باشه لازمه که مدیرش بره رگشو بزنه؟؟؟ یعنی از چه عددی به پایین برای این حالت وبسایتی که گفتم واقعا میرسه به مرز نگرانی؟

سلام چرا سایت ما تو اتوریتی هیچوقت ثبت نمیشه ؟ حتی حاضرم خرج هایی هم برایش بکنم تا اتوریتیش ثبت بشه سایت رو بیش از ۶ ماه زده ام و رتبه سایت هم تو ایران ۱۷ هزار و چنین رتبه هایی نزدیک ۳۰ الی ۵۰ اتوریتی دارن وی مال ما هنوز ثبت نشده توروخدا کمکم کنین یه راه حل تضمینی برام بگین

سلام دوست عزیز اتوریتی فقط به رتبه بستگی نداره به سن دامنه هم بستگی داره… سایتایی هستن که بیش از هشت ساله فعالیت میکنند ولی روزانه ده هزار بازدید هم ندارن ولی رتبه سه هزار ایران رو دارن… ولی سایتایی هستن با دو سال سابقه روزی سی هزار بازدید دارن… پس باید کمی صبر کنی مشکلت حل میشه.

سلام. به نظر شما اگر یک وبسایت گردشگری (که فقط درباره ناحیه ای خاص مثلا شیراز یا جای دیگه فعالیت می‌کنه) بتونه از وبسایت هتل ها و مراکز خرید ناحیه‌ای که داره براش فعالیت می‌کنه، لینک دریافت کنه، تاثیر خوبی داره؟ با توجه به اینکه میدونید وبسایت هتل ها و مراکز خرید فعال و به روز نیستن. آیا لینکها ارزش داره یا نه؟

عوامل بسیار زیادی میتونه داشته باشه طریقه لینک گرفتن . با توجه به اینکه میدونید وبسایت هتل ها و مراکز خرید فعال و به روز نیستن !! قبول ندارم حرف شما رو

سلام آقای طاووسی برای بک لینک ، page authority صفحه ای که بک لینک گرفتیم اهمیت بیشتری داره یا domain authority سایتی که ازش بک لینک گرفتیم ؟

هر دوش مهمه.ولی اگه از یه صفحه ازون دامنه لینک دارید، پیج آتوریتی مهم تره.ولی اگر از یک یا چند صفحه ازون دامنه لینک داشته باشید، و اون صفحات، پیج آتوریتی نداشته باشن، دامین آتوریتی به شدت موثر هست.یه کدوم رو داشته باشه حداقل.البته صرفا هم به پیج و دامین آتوریتی نیست.خیلی شاخص های دیگه هست که بک لینک رو ارزشمند یا بی ارزش میکنه.

چندتا سوال دیگه هم خدمتون داشتم اگر من یک دامین مثلا با آتوریتی ۳۰ می خرم که اسپم اسکور اون ۴ هست بعد اونو با ریدایرکت ۳۰۱ که بخشی از اعتبار اونو انتقال میده به دامین دلخواه خودم ریدایرکت می کنم ، حالا اون اسپم اسکور یا هر فعالیت اسپمی که اون دامین انجام داده به دامین جدید منتقل میشه یا نه ؟ یه سوال دیگه هم اینکه اگر مثلا ۵ تا دامین با آتوریتی ۳۰ بخرم حالا همشو ریدایرکت ۳۰۱ می کنم به دامین دلخواه خودم ، الان تمام اعتبار اون ۵ تا دامین انتقال پیدا میکنه به دامین من یا فقط اعتبار یک دامین انتقال پیدا می کنه ؟

کلا با ریدایرکت، اثرات منفی و مثبت ها با هم منتقل میشن.هر ۵ تاش منتقل میشه.ولی شرط داره.باید مشابه باشن.شما یه سایت فروش ساعت رو ریدایرکت کنید به سایت فروش کفپوش، اگر اثر منفی نداشته باشه اثر مثبت هم نداره.دامنه های ریست شده، خوابیده، زیاد خرید و فروش شده هم داستانشون فرق داره.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

} logo-samandehi