پیج اتوریتی چیست



همانطور که در بالا گفتیم این معیار مشخص می کند که یک صفحه چقدر می تواند در رتبه بندی موتورهای جستجو مثبت عمل کند، هر چه نمره این معیار بیشتر باشد، سایت وضعیت بهتری در رتبه بندی گوگل خواهد داشت.

به توصیه بسیاری از متخصصان، بهترین راه برای بهبود کلی سئو سایت، ترکیب پیج آتوریتی یا page authority با دامین آتوریتی بعنوان بهترین معیارهای مقایسه ای است. ترکیب این دو معیار در تحقیقات عملیاتی مربوط به نتایج سرچ، مشخص می کند چه سایت ها یا صفحه هایی، قدرت و اهمیت بیشتری از لحاظ لینک پروفایل نسبت به سایت ها یا صفحه های دیگر دارند. در حالی که معیارهای دیگری مانند موزرنک محبوبیت یک لینک خام را مشخص کرده و شمار لینک ها نیز تعداد خام صفحه ها و سایت های لینک شده را نشان می دهد. اما اعداد و ارقام مربوط به قدرت یا authority معیارهای با ارزشی هستند که به سوال هایی مانند این که “لینک های یک صفحه به منظور بهبود شرایط رتبه بندی گوگل، چقدر خوب و قوی هستند” پاسخ می دهد.

برخلاف سایر معیارهای موجود در سئو، تاثیر گذاری مستقیم در پیج آتوریتی سخت تر و چالش برانگیزتر است. چرا که از مجموع چندین معیار دیگر از قبیل MozRank، MozTrust، link profile و … تشکیل شده که هر کدام بروی نمره این معیار نقش بسیار موثری دارند. البته این کار دلیل مهمی دارد، همانطور که در بالا گفتیم، پیج آتوریتی معیاری است که مشخص می کند یک سایت چقدر در گوگل یارای رقابت با رقیبان را دارد. از آنجایی که گوگل فاکتورهای زیادی را در جستجوهای خود لحاظ می کند، معیاری هم که باید دامین آتوریتی و پیج آتوریتی را اندازه گیری کند نیز باید از فاکتورهای زیاد تشکیل شده باشند.

بنظر بسیاری از متخصصان، بهترین راه برای دست بردن در این معیار، بهبود همه جانبه سئو سایت است. خصوصا باید بروی موضوع لینک پروفایل که خود تاثیری مستفیم بروی موزرنک و موزتراست دارد، توجه ویژه ای شود. همانطور که حتما می دانید لینک پروفایل را باید از طریق گرفتن لینک های بیشتر از صفحات لینک دار خوب و باکیفیت بهبود بخشید. تنها از این دو طریق است که می توانید به صورت مستقیم در افزایش معیار و نمره دامین آتوریتی و همچنین پیج آتوریتی وبسایت خود، تاثیر داشته باشید.

 


 


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 +   =  پنج .hide-if-no-js { display: none !important; }




 


Page Authority و Domain Authority یک فاکتور غیر رسمی سئو است که نقش بسیار مهمی دارد.با توجه به اینکه گوگل بروز رسانی page rank ها را متوقف کرده است و اگر هم مجددا پیج رنک ها را به روز کند، با فاصله های زمانی خیلی زیادی این کار انجام می شود، این دو فاکتور نقش مهمی دارند.Page Authority و Domain Authority به ترتیب به معنی اعتبار صفحه و اعتبار دامنه، توسط شرکت موز، ارائه می شوند که از طریق سایت moonsy یا opensiteexplorer.org می توانید، مقدار page و domain authority سایت خود را بررسی کنید.

معمولا domain authority از page authority کمتر است.domain authority، مربوط به اعتبار کل دامنه است.اما page authority فقط اعتبار یک صفحه (URL) را نشان می دهد.این مشخصه، همانند پیج رنک گوگل، برای صفحه نخست یک سایت، دارای مقدار بیشتری است و عددی بین صفر تا صد است که هر چه بالاتر باشد بهتر است و نشان از اعتبار و قدرت بیشتر در موتور های جستجو از جمله گوگل است.ارتقای این عدد به صورت تصاعدی سخت می شود.برای مثال، رسیدن از صفر به ۲۰ بسیار آسان تر از رسیدن از ۲۰ به ۴۰ است و همینطور تا صد ادامه دارد.domain authority توسط مجموع page authority صفحات سایت، محاسبه می شود.

 


این مقدار، بیشتر بر پایه تعداد و کیفیت لینک های ورودی به سایت ها(مشابه پیج رنک گوگل) محاسبه می شود و عمر دامنه یا صفحه، میزان signal هایی که از شبکه های اجتماعی دریافت کرده است و چند فاکتور دیگر، که کسی از نحوه محاسبه دقیق آن باخبر نیست، محاسبه می شود.اما سعی کرده اند، عددی ارائه دهند، که با الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جستجو(تا جایی که بتوانند الگوریتم ها را حدس بزنند)، نزدیکی بیشتری داشته باشد.

 


عدد بالای ۷۰ بسیار بالا و ایده آل است! کمتر سایتی در ایران چنین است!

عدد ۶۰ و بالاتر بسیار بسیار عدد مناسبی است.


عدد ۵۰ و بالاتر نشان از قدرتمند بودن یک سایت یا صفحه است.

عدد ۴۰ تا ۵۰ عدد مناسبی است و بسیاری از سایت های معتبر بین ۴۰ تا ۵۰ هستند.

عدد ۳۰ عدد پایینی نیست ولی آنچنان هم، نشان از قوی بودن سایت نیست.

عدد ۲۰ برای سایت های تازه تاسیس، ممکن است عدد مناسبی باشد و کمتر از آن،عدد پایینی است.

 


– تمام اعداد بالا، برای صفحه نخست فاکتور page authority تخمین زده شده است.طبیعتا، domain authority عدد کمتری(با اختلاف حدود ۱۰ تایی) می شود.

– صفحات داخلی و پست های جدید ، در بسیاری از مواقع، page authority برابر با یک یا صفر دارند و این نشان از ضعیف بودن آن صفحات نیست.

-این دو فاکتور، درباره صفحات یا دامنه هایی که حاصل از ریدایرکت هستند(یعنی آدرس صفحه یا دامنه عوض شده است)، معمولا دارای خطاست و اعتبار آدرس قبلی، به آدرس جدید منتقل نمی شود.لذا ممکن است، یک سایت قدرتمند را ببینید که domain authority از page authority پایینی دارد.

– ممکن است صفحه نخست وب سایتی دارای page authority بین ۳۰ تا ۵۰ باشد، اما سایتی بسیار ضعیف و حتی اسپم باشد (مانند سایت های پیج رنک دار ضعیف).البته من شخصا، سایت های ضعیف را با page authority بالای ۵۰ ندیدم.در کل این دو مشخصه، چیزی نیستند که بخواهید حساب کاملی روی آنها باز کنید.تمام فاکتور های سئو، حتی فاکتور های رسمی مثل پیج رنک که توسط خود گوگل، ارائه می شود، قابل تکیه نیستند.همه فاکتور های سئو همیشه در کنار هم، می توانند مفید باشند، نه به صورت تکی.

حتما کامنت بذارید و برای اطلاع و دریافت آموزش های توی گوشیتون، اینستاگرامو تلگرام من رو دنبال کنید و یا از کانال یوتیوب، تماشا یا آپارات استفاده کنید.برای دریافت مشاوره(غیر رایگان) با تلگرام من که در کانال هست در تماس باشید.

با این ابزار اعتبار دامنه یکی از وبلاگ هام با آدرس http://bodybuilding.blogfa.com/ به ۷۹ بعد از ۸ یا ۹ سال دقیق یادم نیست. جالبه برام اعتبار خیلی بالایی داره 🙂

چیزی که فهمیدم اینه پیج آتوریتی زیردامنه رو به ازای همون دامنه اصلی محاسبه میکنه

با سلام سوالی که برای من پیش اومده اینه: چرا سایت شما دارای page authority پایین ۲۲ هستش؟!! نه سایتتون تازه تاسیس شده و نه فکر کنم فاکتور خاصی باشه که شما ندونید و رعایت نکرده باشید…لینک ورودی ندارید؟ سایت من تازه ۴۶ روزه که تاسیس شده.الان page authorityش یک هستش!…واقعا انقدر page authorityم پایینه یا چون تازه تاسیس هستم نتونسته درست تشخیص بده؟…به نظرتون بعد از چند مدت چک کنم که page authorityم رو نشون بده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر

همونطور که در نکته ها عرض کردم، دامنه های ریدایرکت شده، دارای خطاست و اعتبار دامنه قبلی به جدید (صرفا در نمایش عدد صحیح) منتقل نمیشه.page authority دامنه قبلی ما ۴۸ هست. ممکنه یکسال هم صبر کنید، تغییر نکنه.اگر هیچ کس شما رو لینک نکنه و در شبکه های اجتماعی، سایت شما به اشتراک گذاشته نشه، انتظار نداشته باشید، این مقدار صرف زمان، بالا بره.

تشکر بابت توضیحاتتون درسته..هنوز سایت خاصی ما رو لینک نکرده ولی همین الان هم تو شبکه های اجتماعی فعالیت دارم.همه مطالبم رو تو گوگل پلاس و فیسبوک و توئیتر و لینکدین گذاشتم!و لینک دادم به مطلب اصلی تو سایت(فکر کنم گوگل پلاس و فیسبوک خودشون بک لینک حساب میشن) با این حساب هنوز page authority سایت ۱ هستش!(البته قاعدتا اون صفحه هام تازه تاسیس هستن) میخواستم بدونم به خاطر تازه تاسیس بودن سایت نیست یعنی؟ به نظرتون چه کاری می تونم انجام بدم؟(تو مطالب قبلتون گفتین تبادل لینک نکنید.از سایت هایی که بک لینک میدن لینک نگیرید و بلک لینک نخرید و…)…چه کار خاصی(غیر از تولید محتوایی که باعث بشه سایت های دیگه لینکم کنن)برای بالا رفتن پیج رنک میشه انجام داد؟ یک سوال دیگه که داشتم:(مربوط به این صفحه نیست) می خواستم بدونم مطالبی که کپی می کنم از سایت های دیگه.اگه لینک منبع رو بذارم چه فرقی می کنه؟(من همیشه به دلیل اخلاقی نبودن کپی مطالب,منبع رو لینک می کنم.میخواستم بدونم از نظر گوگل چه تفاوتی می کنه) با تشکر

شبکه های اجتماعی به تنهایی کاری از پیش نمی برن.فقط توی ایندکس شدن صفحات کمک می کنن.بک لینک مهمترین عامل افزایش این عدد و مهمترین موضوع در سئو هست.هیچ فاکتور تاثیر گذاری در سئو، به تنهایی فایده نداره.باید همه چیز در کنار هم باشه. تازه تاسیس بودن سایت یکی از دلایلشه.نه همش.اتفاقا سایت تازه تاسیس نباید اعتباری داشته باشه.این معنیش غلط تشخیص دادن نیست. بله تو مطالب قبلی گفتیم تبادل لینک نکنید.قوانین گوگل رو گفتیم.اما به هیچ وجه نگفتیم Link Building نکنید.هیچ سایتی بدون Link Building ، سئوی موفقی نخواهد داشت.ایده آلش اینه که بقیه خود به خود با محتوای شما، لینکتون کنند.ولی واقعیت اینه که، کسی صرف محتوای حتی خوب، لینکتون نمیکنه به اون مقداری که انتظار دارید.توجه کنید، مطالب و صفحات داخلی، در اکثر اوقات، مقدار page authority اونها یک باقی می مونه.شما هم در فرایند link building نمی تونید برای تک تک صفحات، لینک بیلدینگ کنید. به پیج رنک توجه نکنید.پیج رنک رو فراموش کنید.سایت های با پیج رنک صفر یا N/A زیادی الان در موضوعات رقابتی لینک یک گوگل هستن. درباره کپی کردن مطالب ، کار درستی می کنید که لینک میذارید.به طور مفصل آموزشی در این باره قرار می دیم.

آقا این مطلب زیادی سنگین بود از درک ما خارجه 🙂


بسیار استفاده کردم ممنونم


در برخی از موارد domain authority بالاتر از page authority هست. علت اش چی میتونه باشه؟

شما فقط page authority صفحه نخست یا روت دامنه رو چک کردید و لزوما هم دلیل نداره همیشه یکی از پیج ها(معمولا صفحه نخست) بالاتر باشه. اما من تا حالا این حالت رو ندیدم.از نظر چگونگی محاسبه، من هم دقیقا نمی دونم و مستندات خودشون هم پاسخ سوال شما رو شفاف در خودش نداره. در هر حال، مهم نیست علتش.زیاد درگیر جزئیاتش نباشید.مهم اینه که، به این دو عدد، در کنار بقیه فاکتور ها، توجه کنید.

ممنونم جناب طاوسی


به نظر شما کدام یک از این دو فاکتور مهم تر هست؟


نمیشه گفت کدوم مهمتره.هر دو به همدیگه گره خورده هستند.دامین، برای کل صفحات دامنه و پیج، برای لندینگ پیج ها.

یک شاخصی هم هست به اسم PR quality این چی رو نشون میده؟

این شاخص خیلی خوبی هست و بر اساس تعداد referring domain ها و بک لینک های دولتی و آموزشی سنجیده میشه.PR Q از خود PR مهمتره.

پس چرا در بعضی که pr quality بالایی دارن ولی تراست رنک پایین گرفتن؟ جون همون طور که در مقاله تراست رنک نوشتین یکی از پارامتر ها ی افزایش trust rank بک لینک هست.

ربطی نداره.در کنارش هم به خاصیت تضریبی فاکتور های سئو اشاره کردم.دلیل نداره چون PR Q بالاست، تراست رنک هم بالا باشه.داشتن بک لینک از سایت های معتبر، به شکل طبیعی، یکی از عوامل افزایش تراست رنک هست که خود همین هم(تعریف سایت معتبر و تعریف بک لینک طبیعی) جای بحث داره. شما می تونید با یک سری لینک بیلدینگ حجمی، PR Q رو بالا ببرید ولی سایتی پر از بک لینک های ضعیف و بدرد نخور باشید.PR Q توسط سایت checkpagerank.net اعلام میشه و اولویتش بک لینک آموزشی و دولتی و تعداد بک لینک هست.آیا فکر می کنید با اینا به تنهایی میشه تراست رنک رو بالا برد؟ تراست رنکی هم که شما بهش استناد می کنید، مربوط به سایت سئومسترینگ هست که معلوم هم نیست رو چه حساب داره تراست رنک میده.اما من تو همون مقاله تراست رنک، اشاره هایی کردم و گفتم، تراست رنک اصلی، مخفی هست و نزد موتور جستجو محفوظه. به هیچ وجه نباید مطلق به این شاخص ها نگاه کرد.

سایتی رو دیدم که EDU Backlinks: 0 و GOV Backlinks: 0 دارد ولی pr q آن strong هست. با این وجود میشه نتیجه گرهت pr q به تعداد این نوع از بک لینک ها ارتباط نداره؟

آموزشی و دولتی فقط یکی از فاکتور های PRQ هستند از نظر checkpagerank.net .الان به خاطر referring domain هست که Strong شده.مثلا ۱۰۰۰ تا بدون دولتی و آموزشی.حالا اگه دولتی آموزشی داشت با ۲۰۰ تا (برای مثال) referring domain ، کیفیتش strong می شد. همیشه همه چیز رو کنار هم بررسی کنید.وقتی دولتی و آموزشی نداره و strong شده ، با خودتون این فکر رو هم بکنید، آیا ممکنه سایتی خیلی کمتر از این referring domain داشته باشه و strong باشه؟!

با اجازه مطلبتون رو داخل سایت قرار دادیم در صورت عدم رضایت اعلام بفرمایید حذف کنیم 🙂 با سپاس

ایا خریدن دامنه های آزاد شده که دارای da و pa بالایی هستند توصیه میشه یا نه? ضمن اینکه بنده یک سوال بیربط به این موضوع داشتم غذرخواهی می کنم بابت بیانش اینجا موضوع مرتبطی بیدا نکردم بنده افزونه وردبرس سیو دو نصب کدرم اما باز توی هد سایتم یک تگ دسکریبشن هست که پیغام دیفالت وردپرس رو نمایش میده و هرچقدر هم تایتل رو عوض کردم عوض نشده کدم اینه

دروافع بنده می خوام که تاتیل و دسکری‍شن ها بر مینای همون افزونه نمایش داده بشه خیلی ممنون میشم پاسخ بدید

خیلی خلاصه بگم نه.دامنه های منقضی شده که صاحبشون عوض میشه و یکباره زبان و .. اونها تغییر می کنه، امکانش خیلی زیاده که از نظر اعتبار نزد گوگل، ریست بشن و مثل سایت صفر بشن و می تونه فاکتوری باشه برای تشخیص بک لینک اسپم.اما به طور کلی هم رد نمی کنم.در شرایط خاصی که توضیحض مفصله، جواب میده. Meta Description (توضیحات) بخش جدا از Title هست که در تنظیمات پست یا صفحه افزونه یواست در پایین ویرایشگر هست.ر

باز هم ببخشید به طور خلاصه خواستم بپرسم وقتی از افزونه yoast استفاده میشه این بخش باید به چه صورت باشه

من یک وبلاگ دارم پیج رنکش ۴ هست و دامین اتوریتی ۷۲ این چقدر خوبه؟

با سلام خدمت مدیر محترم سایت مقاله جالبی بود. من هیچ اطلاعاتی در مورد پیج اتوریتی نداشتم اما شنیده بودم که در سئو تاثیر داره فقط یک سوال داشتم اونم اینکه من یک وبلاگ با محصولات همکاری در فروش زدم و وقتی برای تبلیغات محصولات در سایت های آگهی رایگان از یکی از متخصصین سئو سوال کردم گفتن برای بالا رفتن اتوریتی بجای اینکه ابتدا در یک سایت تبلیغاتی همه محصولاتم آگهی بشه, بهتره اول یک آگهی در تمام سایت ها بدم حالا سوالم اینه که خیلی از سایت های تبلیغات رایگان لینک نمیدن آیا اونها هم تاثیری در بالا رفتن اتوریتی داره؟ باتشکر

بله تو همه سایت ها، لینک داشتن، به شدت مهم تر از در یک سایت چند لینک داشتن هست.Referring Domain مهم هست.نه Referring Page یعنی همون بک لینک به ازای صفحه. نه لزوما تو سایت اگهی ، کلا بدون خرج کردن، به جایی نمی رسید.اگر میخواید خرج نکنید، بهتره کلا بذارید کنار کار وب سایت و … رو. آتوریتی هم بحث های جداگانه ای داره و سوالات شما، ارتباط مستقیمی به آتوریتی نداشت.

سلام ، من‌دو تا دامنه‌با da و‌pa و moz ramk و trust رنک مناسب میخوام بخرم‌، اگ توی سایت تعغیری ایجاد نشه و فقط دامنه‌ب اسم من انتقال پیدا‌کنه هیچ مشکلی برای اتوریتی و قدرتش پیش نخواهد آمد؟

آقای طاووسی عزیز من از وقتی که با این موضوع اعتبار دامنه و اعتبار پیج آشنا شدم حس خوبی ندارم چون که یه وبسایت دارم که ۳ ساله تاسیس شده و بازدیدمم مناسبه ، در عوض سایت دیگری دارم که تازه تاسیسه و تقریبا به یک اندازه بازدید دارند قدیمیه اعتبار دامینش با مازبار ۹ و جدیده که یه سال هم ازعمرش نمیگذره ۱۲ است شما هیچ دلیلی میدونید؟

این ابزار Moz، بر اساس شاخص های زیادی محاسبه میشه.فقط به عمر دامنه نیست.چی شده که فکر کردید اونی که قدیمی تره حتما باید آتوریتی بیشتری بگیره!

ممنون زحمت کشیدید


ولی این سایت هنوز توسط گوگل به صورت رسمی تایید نشده و نمی تونه یک معیار تمام عیار برای سنجیدن قدرت سایت باشه.

اگر قرار بود سایت یا سایت های آموزش سئو توسط یه موتور جستجو تایید شه، اون موتور جستجو به خاطر اینکه الگوریتمش لو میرفت، باید جمع میکرد می رفت.

سلام


من یک دامنه داشتم که pa و da ی خوبی داشت و میخواستم روش یک سایت راه اندازی کنم اما الان بعد از ۲ هفته دیدم که pa و da دامنه ۱ شده! علتش چیه و اگه همچنان روش سایت بندازم تاثیر قبل رو داره و بعد از مدتی ممکنه pa و da قبلش برگرده؟ (چون بک لینک هاش هنوز پابرجا هستن)

در موقع چک کردن دامنه هم با wwwو هم با http تست کنید…

با همه ی ای حالت ها چک کردم اما همه صفر شده اند! یعنی اعتبار این دامنه ها کلا از بین رفته و بک لینک هایش هم بی اثر میشود؟

سلام.خیلی عالی بود دستتون درد نکنه


ممنون از سایت خوبتون


منظور از لینک های ورودی بک لینک ها توی تمامی صفحات یک سایت است یا بک لینک های کامنتی و ساده رو هم شامل میشه ؟

کلا بک لینک ها.اسم ساده هم شما روی اون گذاشتید.مقاله لینک های Sitewide رو مطالعه نمایید.

سلام ممنون از مطلب مفیدتون اگه پیج اتوریتی ۱ باشه و دومین اتوریتی ۴۳ (البته دامین اکسپایر شده باشه) ایا خوبه که ثبت کنیم یا ارزش نداره؟

سلام page authority برای یه سایتی که ۲ سال و ۱۰ ماه عمرشه و یک ساله که به صورت جدی فعاله . به نظر شما کمتر از چه عددی باشه لازمه که مدیرش بره رگشو بزنه؟؟؟ یعنی از چه عددی به پایین برای این حالت وبسایتی که گفتم واقعا میرسه به مرز نگرانی؟

سلام چرا سایت ما تو اتوریتی هیچوقت ثبت نمیشه ؟ حتی حاضرم خرج هایی هم برایش بکنم تا اتوریتیش ثبت بشه سایت رو بیش از ۶ ماه زده ام و رتبه سایت هم تو ایران ۱۷ هزار و چنین رتبه هایی نزدیک ۳۰ الی ۵۰ اتوریتی دارن وی مال ما هنوز ثبت نشده توروخدا کمکم کنین یه راه حل تضمینی برام بگین

سلام دوست عزیز اتوریتی فقط به رتبه بستگی نداره به سن دامنه هم بستگی داره… سایتایی هستن که بیش از هشت ساله فعالیت میکنند ولی روزانه ده هزار بازدید هم ندارن ولی رتبه سه هزار ایران رو دارن… ولی سایتایی هستن با دو سال سابقه روزی سی هزار بازدید دارن… پس باید کمی صبر کنی مشکلت حل میشه.

سلام. به نظر شما اگر یک وبسایت گردشگری (که فقط درباره ناحیه ای خاص مثلا شیراز یا جای دیگه فعالیت می‌کنه) بتونه از وبسایت هتل ها و مراکز خرید ناحیه‌ای که داره براش فعالیت می‌کنه، لینک دریافت کنه، تاثیر خوبی داره؟ با توجه به اینکه میدونید وبسایت هتل ها و مراکز خرید فعال و به روز نیستن. آیا لینکها ارزش داره یا نه؟

عوامل بسیار زیادی میتونه داشته باشه طریقه لینک گرفتن . با توجه به اینکه میدونید وبسایت هتل ها و مراکز خرید فعال و به روز نیستن !! قبول ندارم حرف شما رو

سلام آقای طاووسی برای بک لینک ، page authority صفحه ای که بک لینک گرفتیم اهمیت بیشتری داره یا domain authority سایتی که ازش بک لینک گرفتیم ؟

هر دوش مهمه.ولی اگه از یه صفحه ازون دامنه لینک دارید، پیج آتوریتی مهم تره.ولی اگر از یک یا چند صفحه ازون دامنه لینک داشته باشید، و اون صفحات، پیج آتوریتی نداشته باشن، دامین آتوریتی به شدت موثر هست.یه کدوم رو داشته باشه حداقل.البته صرفا هم به پیج و دامین آتوریتی نیست.خیلی شاخص های دیگه هست که بک لینک رو ارزشمند یا بی ارزش میکنه.

چندتا سوال دیگه هم خدمتون داشتم اگر من یک دامین مثلا با آتوریتی ۳۰ می خرم که اسپم اسکور اون ۴ هست بعد اونو با ریدایرکت ۳۰۱ که بخشی از اعتبار اونو انتقال میده به دامین دلخواه خودم ریدایرکت می کنم ، حالا اون اسپم اسکور یا هر فعالیت اسپمی که اون دامین انجام داده به دامین جدید منتقل میشه یا نه ؟ یه سوال دیگه هم اینکه اگر مثلا ۵ تا دامین با آتوریتی ۳۰ بخرم حالا همشو ریدایرکت ۳۰۱ می کنم به دامین دلخواه خودم ، الان تمام اعتبار اون ۵ تا دامین انتقال پیدا میکنه به دامین من یا فقط اعتبار یک دامین انتقال پیدا می کنه ؟

کلا با ریدایرکت، اثرات منفی و مثبت ها با هم منتقل میشن.هر ۵ تاش منتقل میشه.ولی شرط داره.باید مشابه باشن.شما یه سایت فروش ساعت رو ریدایرکت کنید به سایت فروش کفپوش، اگر اثر منفی نداشته باشه اثر مثبت هم نداره.دامنه های ریست شده، خوابیده، زیاد خرید و فروش شده هم داستانشون فرق داره.

درود و سپاس از این مطلب مفید.


با سلام من در حال حاضر دو تا عدد مختلف از پیج اتوریتی سایتم دریافت میکنم . بدون www یک عدد رو نشان میده و با www عدد بیشتری نمایش میده . میخواستم بدونم کدوم درست هستش ؟

یکیشو به اون یکی ریدایرکت کنید.اونی که بالاتره رو ملاک بذارید.

سلام وقت بخیر جناب طاووسی عزیز


من یه وبسایت شرکتی دارم که برا کار خودم و تقریبا میشه گفت نزدیکه ۳ماهه که راه افتاده و روزی هم ۱۰۰ تا ۱۵۰ تا از گوگل ورودی دارم که بیش از حد انتظارمه چون روزی نهایت دو نفر باهام تماس بگیرن فوق العادس که خوشبختانه این تماس ها نزدیک به ۱۰ نفر در روزه که همه جوره راضی ام . خب حالا من با بک لینک سازی که خودم از ۲۵ تا دامین با ۶ آی پی مختلف کرده بودم در طی این ۳ماه سایت های خارجی دیگه هم بهم بک لینک دادن که الان مجموع آی پی رفر ها ۳۶ تا و دامین هایی که لینک دادن ۵۷ تا و مجموع بک لینک ها از کل دامین ها به ۱۰۰ کیلو رسیده چون در هر کدوم از اون ۲۵ دامین که رپورتاژ کردم حداقل ۴ تا ۵ هزارتا از هر کدوم بک لینک گرفتم . اما تو این مدت کم تو سئو مسترینگ که آنالیز میکنم پیج رنک پیش بینی شده رو ۲ خورده ای میاره و تراست اینا رو میاره و تو سایت ۳w1.eu هم پیج رنک پیش بینی شده رو ۵ میگه خلاصه تو هر جایی میزنم یه رنکی داره اما چرا دامین و پیج اتوریتی هنوزم که هنوزه یک هستش ؟ یعنی با https و http و www و ساده همش یک میاره ! دوبار که ای پی آی آپدیت رو میبینم اصلا نمیاره ! امکانش هست که سایت موز سایت منو ایندکس نکنه ؟ یه جایی داره که سایت رو بزنم تا بره تو لیست ایندکس هاش ؟ از راهنمایی هاتون ممنونم .

اصلا درگیر این جزئیات نشید.ملاک رو نتیجه قرار بدید.وقتی دارید نتیجه می گیرید و راضی هستید دیگه چیکار دارید به چهار تا شاخص تقریبی سایت موز! ایده آل گرایی و وسواس روی پارامتر ها رو بذارید کنار و جز به نتیجه به هیچ چیز فکر نکنید.بجای اینکه دنبال جواب این سوال بگردید، روی کیورد های دیگه روی صفحات دیگتون کار کنید که در گوگل رتبه بگیره.درباره جواب سوالتون هم، نمیدونم چرا یک میزنه.شما هم اولین سایتی نیستید که اینطوریه. من به شخصه به این موارد خیلی اهمیت نمیدم.اون ها هم در شرایطی مثل ریدایرکت شدن یه سایت و خیلی شرایط دیگه، ایراد دارن تو محاسباتشون.

سلام ممنون از سایت خوبتون من تو لینکدن ویدیوهاتون رو دیدم ممنون میشم راجب اینکه چجوری پیج رنک گوگل رو ببریم بالا هم بگید و اینکه سایت موز چرا فقط ۳ تا رو میشه باهاش بررسی کرد؟ اسپم اسکور رو از چه سایتی بگیریم؟

PR خیلی وقته که دیگه اپدیت نمیشه و نخواهد شد.نمیتونید ببرید بالا.عددای فعلی هم از سایتایی که قبلا پیج رنک داشتن اعتباری نیست بهشون.موز چون کاملا رایگان نیست پولیه.اسپم اسکور مخترعش موز هست.و اونم باز موسسه تحقیقاتیه زیادی بهش تکیه نکنید.متریک دقیق توی سئو وجود نداره کلا.

مطلب عالی بود ولی گیج کننده . رتبه من ۲۲ بود


پیشنهاد میکنم برای رشد در کلمه اشتراک ویدئو آنلاین، به روش کامنتی بک لینک نگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه




وبسایت



Current [email protected] *


Leave this field empty


در تلگرام همراه ما باشید



دانلود اپلیکیشن سئو روز 



 


 


 


 



پیج آتوریتی یا به اختصار PA، امتیازیست که توسط سایت Moz یه یک صفحه داده می شود و با استفاده از این امتیاز می توان به پیش بینی رتبه آن در صفحه نتایج جستجو یا همان SERP پرداخت. رنج پیج اتوریتی بین 1 الی 100 است و هرچه این عدد بزرگتر باشد، احتمال اینکه آن صفحه در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کند بیشتر است.

Page Authority بر مبنای اطلاعات جمع اوری شده از Mozscape، ربات پایشگر Moz و سایر پارامترها مانند MozRank، MozTrust و دیگر فاکتورها به دست می آید. همانند دامین آتوریتی، برای محاسبه این عدد، از یک مدل هوش مصنوعی که رتبه صفحه را در رقابت با رقبا میسنجد، استفاده می شود و بر اساس فرمول های پیچیده ای پیج آتوریتی به دست می آید.

پیج اتوریتی بر مبنای یک فرمول لگاریتمیست و رنج ان از یک تا 100 می باشد. بنابراین ارتقا این عدد از 20 به 30 آسانتر از افزایش آن از 80 به 90 است. سایت Moz همواره این عدد را به روز رسانی می کند و به همین دلیل ممکن است این عدد برای صفحه شما همواره در حال نوسان باشد.

به این خاطر که Page Authority یک معیار سنجش نسبیست همواره به سایر رقبای شما هم بستگی دارد. بنابراین افزایش و کاهش این عدد به صورت مستقیم صرفا با فعالیت های شما نمی تواند رابطه مستقیم داشته باشد. اما از آنجا که معیاری عددی برای یک صفحه مشخص می کند و خروجی آن به صورت کیفی (مانند خوب یا بد) نیست، بنابراین می تان از آن برای مقایسه سایت ها با یکدیگر استفاده کرد.

پیج آتوریتی بیانگر امتیاز یک صفحه در کنار رقبایش است، در حالی که دامین آتوریتی بیانگر قدرت کل دامنه در برابر سایت های رقیب می باشد. با این حال این دو مقدار از یک روش تقریبا یکسان به دست می آیند.

پیج اتوریتی در بسیاری از پلتفرم ها و ابزارهای موجود در اینترنت قابل رویت است. در اکوسیستم Moz نیز می توانید با استفاده از صفحه Open Site Explorer، افزونه کروم MozBar و یا در بخش SERP ابزار Keyword Explorer، آن را مشاهده کنید.

پیج اتوریتی بر اساس همان سیستم محاسبه دامین آتوریتی به دست می آید و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه تعریف دامین آتوریتی مراجعه کنید. اما در حالت کلی، این عدد بر اساس اطلاعات جمع آوری شده بر اساس Mozscape و سایر پارامترهایی مانند بک لینک ها به دست می آید. ذکر این نکته ضروریست که در محاسبه این عدد از پارامترهایی مانند کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوا استفاده نمی شود.

همانند دامین آتوریتی، این فاکتور به عوامل زیادی وابسته است و صرفا با تغییر یک یا چند پارامتر نمی توان به افزایش آن به صورت مستقیم پرداخت. این عدد برایندی از حدود 40 پارامتر می باشد و رتبه سایر سایت ها نیز بر آن موثر است. بنابراین به صورت مستقیم نمی توان بر این پارامتر تاثیر گذاشت.

بهترین راه برای تلاش در جهت افزایش پیج آتوریتی، افزایش تعداد بک لینک های با کیفیت سایت می باشد. با استفاده از انتشار محتوای جذاب برای کاربر برای ترغیب آنها به اشتراک گذاری و همینطور انتشار رپورتاژ آگهی که در سایت رادزاد نیز امکان پذیر است، می توان به ارتقا این مهم دست یافت.

Page Authority به فاکتورهای زیادی وابسته است و تغییر هر یک از آنها موجب نوسان در مقدار این عدد می گردد. توضیحات بیشتر در این زمینه را میتوانید در اینجا بخوانید.

با سلام. وبسایت بسیار پر محتوایی دارید و اینش خوبه که تمام مطالب رو یک جا جمع آوری می کنید. سوالم اینه که آیا دامین آتوریتی همیشه بیشتر از پیج اتوریتیه؟

پاسخ به کسری: نه همیشه. اما برای اکثریت صفحات یک سایت همینطوره. در یک سایت احتمالا فقط برای صفحه اصلی شاید پیج آتوریتی بیشتری رو نسبت به دامین آتوریتی ببینیم (مثل سایت رادزاد). اما حتی این مورد هم قطعیتی نداره.

ممنونم مفید بود. دنبالش بودم.


هم اکنون با ما تماس بگیرید


نت فالوور – خرید رپورتاژ آگهی – بک لینک قوی – سئو سایت – بازاریابی محتوی

پیج آتوریتی (page authority) معیاری قدرتمند برای تشخیص میزان موفقیت سایت ها است. هر سایت علاوه بر سئو و طراحی سایت از جنبه دیگری مثل پیج آتوریتی (page authority) مورد بررسی قرار می گیرد. زیرا ممکن است سایتی که سئو خوبی دارد تنها در چند کلمه کلیدی سئو سایت را بهبود بخشیده باشد و از نظر کلی نمی توان گفت که سایت، سایت قوی ای است. در نتیجه برای تشخیص قوی بودن یک سایت می توان از پیج آتوریتی (page authority) استفاده کرد. تعریف دقیق تری از پیج آتوریتی (page authority) را می توان طبق تعریف سایت MOZ این گونه بیان کرد: پیج آتوریتی (page authority) یا به اختصار PA یک امتیاز پردازش شده توسط سایت MOZ است که پیش بینی می کند یک صفحه در میان نتایج موتورهای جستجو چه امتیازی خواهد داشت. امتیاز پیج آتوریتی (page authority)، امتیازی بین 0 تا 100 می باشد که هر چه قدر این امتیاز به 100 نزدیک تر باشد به معنی توانایی بیشتر سایت خواهد بود.

پیج آتوریتی (page authority) پایه تشخیص امتیاز دادن به سایت ها را به کمک ابزار Mozscape انجام می دهد که این امتیاز دهی وابسته به موارد مختلفی است مثل :

هر سایتی با انجام دادن این فعالیت ها می تواند میزان پیج آتوریتی (page authority) صفحات سایت خود را افزایش دهد. اما این امتیاز برای سایت های تازه ایجاد شده با سایت های قدیمی و پر کارتر متفاوت است. سایتی که تازه شروع به کار کرده است با اندازه گیری پیج آتوریتی (page authority) به اندازه صفر یا یک دارد؛ در صورتی که سایت های فعال و قدیمی تر امتیازی بین 30 تا 100 را خواهند داشت. البته به دست آوردن امتیاز 100 برای سایت تقریبا غیر ممکن است زیرا این امتیاز معیاری جهانی است که برای هر حوزه از کسب و کارها به صورت جداگانه بررسی می شود. رسیدن از امتیاز 20 به 30 بسیار ساده تر خواهد بود نسبت به زمانی که امتیاز از 30 به 40 می رسد به همین دلیل می توان گفت گرفتن امتیاز از پیج آتوریتی کار ساده ای نیست. در نتیجه نباید توقع رسیدن به امتیاز 100 را داشت زیرا این امتیاز دهی بر اساس میلیون ها سایت انجام می شود.

70-100 : سایت هایی با پیج آتوریتی (page authority) بین 70 تا 100 را می توان به عنوان بهترین سایت های جهانی دانست. رسیدن به چنین جایگاهی نیازمند صرف هزینه زیاد و داشتن تیم تخصصی برای کار کردن بر سئو سایت است. اما باز هم نباید تمام فکر خود را برای رسیدن به این امتیاز بگذارید زیرا واقعا رسیدن به چنین جایگاهی دشوار است مخصوصا برای سایت های فارسی زبان.

60-70 : امتیاز بین 60 تا 70 مخصوص سایت های بسیار خوب و قدرتمند است که با چنین شرایطی می توان گفت سایت از نظر گوگل سایت خوبی است و سئو قوی ای نیز دارد.

60-50 : این امتیاز هم، در پیج آتوریتی (page authority) رقم قابل توجهی است. باز هم تاکید می کنم که این امتیازات معیار جهانی هستند و از بین میلیون ها سایت این امتیاز دریافت شده است.

40-50 : سایت هایی با این امتیاز هم سایت های خوبی هستند که می توان به آن ها اعتماد کرد و آن ها را سایت های خوبی دانست. لینک گرفتن از این سایت ها می تواند بر رتبه سایت ما هم تاثیر بسیار خوبی بگذارد.

30-40 : در کشور ما سایت هایی با این میزان پیج آتوریتی (page authority) زیاد وجود دارد که این میزان امتیاز برای سایت های ایرانی، امتیاز خوبی محسوب می شود.

20-30 : این امتیاز مخصوص سایت های تازه کار است که هنوز نتوانسته اند جایگاه بهتری برای خود به دست آورند. جای پیشرفت برای این سایت ها زیاد است و می توانند بهتر نیز بشوند.

0-20 : پیج آتوریتی (page authority) امتیازی است که برای هر صفحه از سایت قابل نمایش است. امتیاز 0 تا 20 مخصوص صفحات داخلی یک سایت است و همیشه امتیاز صفحات داخلی با صفحه اصلی سایت متفاوت است. سایت های قدرتمند هم ممکن است برای صفحات داخلی تازه ایجاد شده ی سایت خود این امتیاز را مشاهده کنند. علاوه بر صفحات داخلی، سایت های نو و تازه کار نیز در ابتدای کار امتیاز پیج آتوریتی (page authority) خود را عددی بین 0 تا 20 می بینند.

پیج آتوریتی (page authority) جایگزین ابزار پیج رنک گوگل است که به خوبی توانسته است نبود پیج رنک را جبران کند. زمانی که گوگل اعلام کرد که دیگر این الگوریتم آپدیت نخواهد شد سئو کاران بسیار نگران این مسئله بودند که چگونه می توان معیار دقیقی برای قدرتمندی یک سایت داشت. شاید زمانی هم پیج آتوریتی (page authority) نیز حذف شود و ابزاری دیگر برای سنجش اعتبار سایت ها در نظر گرفته شود ولی در حال حاضر بهترین معیار برای بررسی وضعیت سایت ها امتیاز پیج آتوریتی (page authority) می باشد. با وجود این توضیحات باز هم نمی توان گفت که پیج آتوریتی (page authority) هیچ ایرادی ندارد بلکه این امتیاز دهی نیز در بعضی موارد ضعف هایی دارد مثل : سایت هایی که صفحات ریدایرکت دارند و یا سایت هایی که سئو نسبتا ضعیفی دارند ولی با لینک سازی اعتبار سایت را افزایش داده اند. در این دو صورت امتیاز پیج آتوریتی (page authority) را نمی توان معیار دقیقی برای برتری سایت نسبت به دیگر سایت ها دانست.

ابزار سایت moz  برای اندازه گیری میزان پیج آتوریتی (page authority) بهترین ابزار است زیرا دیگر سایت ها و ابزارها نیز برای تشخیص میزان پیج آتوریتی (page authority)  باید از خود سایت MOZ اطلاعات دقیق را به دست آورند. با این حال سایت های دیگری نیز وجود دارند که این امتیاز را تشخیص می دهند.

URL سایت و یا صفحات سایت را وارد کنید و با یک کلیک میزان پیج آتوریتی (page authority) تشخیص داده شده را ببینید.

moz.com/researchtools/ose


ابزارهای آنلاین دیگری نیز برای این کار وجود دارد که در زیر آن ها را نام برده ایم:

seoreviewtools.com/website-authority-checker/


moonsy.com/page_authority


 


bulkdachecker.com


seoreviewtools.com/bulk-seomoz-authority-checker/


seoweather.com/bulk-metrics-checker/


 


منبع : netfollower.ir


Prev Post


تاثیر پاپ آپ بر سئو


Next Post


پیست های اسکی شهر سوچی و افزایش آنی آدرنالین!


Call To Action یا فراخوان عمل چیست؟


5 اشتباه سئو که برای هر مدیر سایتی پیش می آید


چگونه می توان در کسب و کارهای اینترنتی از (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی استفاده…

تمام راه کار هایی که به بهبود سرعت index سایت کمک خواهند کرد

کليه حقوق محفوظ و متعلق به نت فالوور مي باشد. کپي مطالب تنها با ذکر لينک مستقيم منبع مجاز است.

مقالات بهینه سازی سایت در گوگل


پیج آتوریتی چیست؟


پیج آتوریتی (PA)  معیاری معتبر جهت سنجش رتبه سایت و رتبه دامنه و حتی رتبه صفحه های داخلی هر سایت می باشد.

محدوده ی این رتبه بندی از یک تا 100 است و اعداد بالاتر به معنای توانایی بیشتر در کسب رتبه می باشد.

پیج اتوریتی براساس داده های وب ایندکس بنا شده و فاکتور های زیادی دارد. به عنوان مثال Domain Authority, از یک ماشین شناسایی الگوریتم رتبه بندی سایت ها با توجه به دامنه به وجود آمده است و با استفاده از محاسبات خاص نمره ای را مشخص می کند.

 



نمره بندی پیج آتوریتی


معیار نمره بندی پیج آتوریتی از 1 تا 100 می باشد. البته افزایش رتبه از 20 تا 30 به سختی 70 تا 80 نیست. رتبه ی هر سایت دائما به روز می شود و تغییر می کند, بنابراین برای محاسبه ی رتبه ی سایت خود باید دائما مراجعه کنید.

 


مزایای پیج آتوریتی


معیار پیج آتوریتی در واقع یک معیار مقایسه ای است, ( که باید به روز و دقیق آن را بررسی کنید ) این معیار مشخص می کند که لینک گرفتن از کدام سایت برای شما بهتر و مهم تر است. از آنجایی که این معیار مقایسه ای است, بیشتر جنبه ی مقایسه ای دارد و نمی توان برای آن مزیت یا مضرتی مشخص کرد.

 


پیج آتوریتی در مقابل دومین آتوریتی


در حالی که پیج آتوریتی رتبه ی یک صفحه را اندازه می گیرد, دومین آتوریتی قدرت دامنه یا زیر دامنه را اندازه می گیرد. از آنجایی که این معیار ها با استفاده از یک روش مشابه مشخص می شوند, بیشتر به هم شبیه هستند تا اینکه با هم تفاوت داشته باشند.

 


 


از کجا می توانید پیج آتوریتی را مشاهده کنید؟


معیار های پیج آتوریتی در بسیاری از پلت فرم های آنلاین به شما ارائه می شود.

در Moz, شما می توانید با استفاده از ابزار های رایگان Link Explorer و  MozBar یا از بخش SERP Analysis ابزار Keyword Explorer دومین آتوریتی را مشاهده کنید.

 


تعریف فنی پیج آتوریتی


پیج آتوریتی و دومین آتوریتی هر دو به یک روش محاسبه می شوند, اما در سطح صفحه ی فردی می باشند. پیج آتوریتی براساس داده های وب ایندکس بنا شده و فاکتور های زیادی ( بیش از 40 ) دارد.

Domain Authority، Page Authority با استفاده از یک الگوریتم کار می کنند و بسته به اطلاعات وارد شده هر بار نتایج متفاوتی خواهند داشت. به این دلیل استفاده از معیار پیج آتوریتی برای مقایسه ی رتبه صفحات بسیار مناسب است.

 


تاثیر پیج آتوریتی


مانند دومین آتوریتی, پیج آتوریتی نیز یک نمره ی جامع است و به سختی می تواند تاثیر مستقیم داشته باشد. این نمره ی کلی معیار های مختلفی داشته است. شما با بهبود هر یک از معیار های مشخص شده می توانید نمره ی کلی سایت خود را افزایش دهید.

بهترین کاری که بر پیج آتوریتی تاثیر دارد ارتقا دادن لینک هاست. بدین ترتیب می توانید از صفحات معتبر و مشهور لینک خارجی داشته باشید و این به معنای تضمین محتوای صفحه ی شما می باشد.

 


چرا پیج آتوریتی تغییر می کند؟


پیج آتوریتی به عوامل زیادی مرتبط است و تغییر آن دلایل زیادی می تواند داشته باشد. برای اطلاع بیشتر در مورد عوامل موثر در تغییر پیج آتوریتی اینجا کلیک کنید.

 



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *



خرید بک لینک


 


خرید بک لینک قوی


 


افزایش پیج رنک گوگل


(c) Copyright 2017 – All Rights Reserved


میهن بک لینک by mihanbacklink


تا 20 لینک وارد کنید (هر لینک بایستی در سطر جداگانه وارد شود)


اتوریتی یکی از موضوعات رایج و مهمی است که متخصصان سئو با آن روبرو هستند. بیشتر استراتژی های سئو همچون ایجاد محتوای با کیفیت و لینک بیلدینگ تنها به منظور بهبود اتوریتی انجام  می‌شوند. با اینحال اتوریتی به تنهایی نمی‌تواند دیده شدن سایت در موتورهای جستجو را تضمین کند. ارتباط صفحه با کوئری جستجو شده نیز بسیار مهم است، اما بی شک اتوریتی نشانگر عملکرد خوب سئو است.

هنوز هم دوست دارید اتوریتی صفحه خود را به دست آورید؟ خوب این یکی از فاکتورهای رتبه بندی است که در اصل برای یک هر صفحه به صورت جداگانه محاسبه می گردد. اتوریتی صفحه واژه ای است که برای اولین بار توسط شرکت MOZ معرفی شد و در حقیقت توانایی و ظرفیت تخمین زده شده رتبه بندی یک صفحه است.

خوب حتما از خودتان می پرسید اتوریتی خوب چیست. هر چقدر اتوریتی صفحه بالاتر باشد ظرفیت و توانایی آن صفحه برای رتبه بندی در موتورهای جستجو به خصوص گوگل افزایش پیدا می کند. بنابراین بررسی اتوریتی صفحه به کمک این ابزار می تواند ایده خوبی در مورد قدرت صفحات شما در میان رقبا را نشان دهد و تلاشی که باید در حوزه سئو انجام دهید را بیان نماید. زمانی که ایده ای در مورد اتوریتی صفحه داشتید یک سوال به ذهنتان خطور می‌کند و آن هم این است که چگونه آن را پیدا کنیم. برای اینکار به یک ابزار شناخته شده و معروف نیاز دارید. خوشبختانه شما می توانید این ابزار را به راحتی پیدا کنید. این ابزار همانند یک ابزار جادویی کار می کند و امتیاز پیج اتوریتی را در عرض چند ثانیه نمایش می‌دهد. اگر سایتی دارید، دانستن پیج اتوریتی برایتان ضروری است.

اندازه گیری های متعدد مستقیم و غیر مستقیم بر روی اتوریتی وجود دارد که توسط MOZ ایجاد شده است. دو مورد از اتوریتی های مهمی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد اتوریتی صفحه (Page Authority) و اتوریتی دامنه (Domain Authority) است. اگر  در این صفحه هستید و قصد دارید ابزار بررسی page authority را مورد استفاده قرار دهید حتما تفاوت بین پیج اتوریتی و دامین اتوریتی را می دانید. با اینکه اتورینی قدرت رتبه بندی یک صفحه را نشان می دهد اتوریتی دامنه سنجشی برای دیده شدن و قدرت رتبه بندی کل دامنه یا زیر دامنه است. شما می توانید به کمک ابزار بررسی دامین اتوریتی امتیاز اتوریتی دامنه خود را ببینید.

شما قربانی پیج اتوریتی پایین هستید و می‌خواهید آن را افزایش دهید؟ خوب جایی آمده اید! اجازه دهید برخی از روش های موجود برای بهبود اتوریتی صفحه را با هم مرور کنیم.

ایجاد صفحه بر روی دامنه ای که دامین اتوریتی بالایی دارد باعث افزایش اتوریتی صفحه نیز می‌شود. مطمئن شوید که محتوای صفحه ارائه شده بسیار مرتبط است و عاری از دزدی ادبی است. اطمینان حاصل نمایید که صفحه شما به خوبی برای سئو بهینه سازی شده و کاربردی است. لینک دهی داخلی به صفحه باید مدنظر قرار گیرد. تا جایی که می توانید لینک های با کیفیت به دست آورید. لینک با کیفیت از سایت های مرتبط و با اتوریتی بالا به دست می آید. فراموش نکنید که هر نوع لینک بدی که ممکن است به سایت‌تان اشاره کند را پاک کنید. به طور منظم رتبه اتوریتی صفحه را به کمک این ابزار بررسی کنید.

همانطور که می دانید ابزارهای متعددی برای بررسی اتوریتی صفحه وجود دارد. خوب سوال اینجاست که چرا باید از ابزار ما استفاده کنید؟ نیازمندی ها و راحتی کاربران همیشه جزو اولویت های برتر ما بوده است. ما ابزار قابل اعتماد، سریع و عاری از خطایی را در اختیار شما قرار می دهیم. نه تنها می توانید به راحتی و با سرعت کار خود را انجام دهید بلکه این ابزار رایگان است. علاوه بر این کارکرد ساده ای دارد. از همه مهمتر اینکه با کمک این ابزار به راحتی می‌توانید پیج اتوریتی را به صورت همزمان برای 20 صفحه خود محاسبه کنید.

در میان ابزارهای بی شماری که برای بررسی اتوریتی صفحات وجود دارد ما تضمین می کنیم که این ابزار راحت ترین و ساده ترین ابزاری است که تا به حال دیده اید. شما می توانید از این ابزار برای بررسی امتیاز خود استفاده کنید. کافیست آدرس صفحه مورد نظر را وارد کنید. این ابزار اتوریتی صفحه موردنظر را نشان می‌دهد. همچنین می توانید تعداد دامنه های روت لینک دهنده و نیز کل لینک های اشاره کننده به هر صفحه را پیدا کنید. حالا بهتر است خودتان این ابزار را امتحان کنید و بازخوردتان را از این ابزار در اختیار ما قرار دهید.10

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

} logo-samandehi